اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳
معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر:
طرح عمرانی همزمان با دهه فجر امسال در این شهرستان بهره برداری شده و عملیات اجرایی شش طرح عمرانی با حضور مسئولان کشوری و استانی در شهرستان آغاز می شود
به گزارش ایرنا ولی الله حیاتی یکشنبه همزمان با فرارسیدن دهه فجر، در نشست خبری با رسانه ها با تشریح پروژه های قابل بهره برداری در شهرستان خرمشهر طی دهه فجر امسال، مجموع اعتبار ریالی اختصاص یافته به این طرح ها را یکهزار و 700 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت:همچنین، هفت میلیون دلار اعتبار ارزی برای اجرای برخی طرح ها هزینه شده شده است.
وی میزان اشتغال فراهم شده با بهره برداری از این طرح ها در خرمشهر را 763 فرصت شغلی جدید خواند و گفت:طرح های عمرانی قابل بهره برداری شهرستان در حوزه های وزارت نیرو، توسعه روشنایی معابر، زیرسازی و عمران روستایی، احداث بلوارها، بوستان ها، اجرای فضای سبز و طرح های زیربنایی نظیر راه آهن است.
حیاتی، آب اندازی کشتی کاتاماران، شرکت کشتی سازی اروندان خرمشهر را از دیگر طرح های قابل بهره برداری در دهه فجر 95 عنوان کرد و گفت:کشتی کاتاماران شرکت کشتی سازی اروندان خرمشهر با اعتبار هزینه شده هفت میلیون دلار با حضور مسئولان کشوری آب اندازی می شود.
معاون استاندار و فرمانداز ویژه خرمشهر، کلنگ زنی بزرگترین ترمینال کانتینری بندر و دریانوردی خرمشهر را از دیگر طرح های پیش بینی شده در دهه فجر امسال خواند و گفت:همچنین، انبارها و سوله های اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر نیز بهره برداری می شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش با تشریح خدمات دولت تدبیر و امید در شهرستان، گفت:همه دولت های جمهوری اسلامی، منشا خدمت بوده اند و دولت تدبیر و امید انصافا خدمات شایانی در حوزه های مختلف در کشور انجام داده اما شرایط و مقتضیات زمانی خیلی مهم است.
حیاتی افزود:کشور در شرایطی بود که تنگناهای اقتصادی فراوان داشت و دولت تدبیر و امید نیز، اقدامات و گام های موثری برای حل ریشه ای مشکلات برداشت.
** پیش بینی اجرای 60 برنامه فرهنگی، ورزشی، اجتماعی در خرمشهر
دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان خرمشهر نیز در این نشست گفت: 60 برنامه متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی در شهرستان طی دهه فجر اجرایی می شود.
حجت الاسلام سید جواد خطیبی، برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی و برگزاری همایش روشنگری را از مهم ترین برنامه های فرهنگی شهرستان طی دهه فجر 95 خواند و گفت:نشست با سران طوایف و قبایل، برگزاری یادواره شهدا، جشن انقلاب، تجلیل از زنان روستایی، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری کارگاه های آموزشی قانون کار ویژه بانوان از دیگر برنامه های دهه مبارک فجر است.
وی در پایان سخنان با اعلام مسیر پیش بینی شده برای راهپیمایی 22 بهمن،گفت:راهپیمایی 22 بهمن خرمشهر، از میدان شهید مطهری(ره) تا مسجد جامع با حضور حماسی مردم شهرستان برگزار می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار