اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۴۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
مدیرعامل آبفا اهواز با بیان این‌که تصفیه‌خانه شماره 2 اهواز فاقد برق اضطراری است، گفت: ‌بروز هر گونه مشکل در این تصفیه‌خانه به تنهایی موجب ایجاد بحران در شهر می‌شود و بنابراین باید تامین برق اضطراری این تصفیه‌خانه پیگیری شود.
 
غلامرضا براتی در جلسه ستاد مدیریت بحران که امروز (10 بهمن ماه) ‌در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد:‌ ساعت 3:30 بامداد شنبه(9 بهمن ماه) برق تصفیه‌خانه‌های اهواز و به تبع آن کل شهرهای اهواز، باوی، کارون و حمیدیه، ملاثانی و شیبان قطع شد، این اتفاق خیلی ناگهانی رخ داد و برای اولین بار بود که با این مشکل در چنین سطحی مواجه شدیم.
 
وی تصریح کرد:‌ تصفیه‌خانه شرق اهواز 8 مگاوات مصرف برق دارد و از سنوات گذشته با توجه به تجاربی که داشتیم، پیگیر راه‌اندازی نیروگاه گازی برای تامین برق این تصفیه‌خانه بودیم. در زمان بروز حوادث و اتفاقاتی مشابه پدیده ریزگردهای روز جمعه که موجب قطع برق تصفیه‌خانه شماره 2 می‌شد، ستاد بحران به این نتیجه رسید که از دو فیدر یا خط جداگانه، برق این تصفیه‌خانه را تامین کند تا در صورت قطع یک خط، از طریق یک خط دیگر برق‌رسانی به تصفیه‌خانه شماره 2 انجام شود.
 
وی ادامه داد: اما وقوع پدیده ریزگرد در روز جمعه و به دنبال آن قطع برق کل شهر نشان داد که حتی برق‌رسانی از دو خط جداگانه به این تصفیه‌خانه نمی‌تواند در شرایط اضطراری برق تصفیه‌خانه را تامین کند. اگر باز هم اتفاقی مشابه پدیده ریزگردهای روز جمعه هفته گذشته رخ دهد، باز هم در تصفیه‌خانه شماره 2 با شرایطی که در دو روز گذشته داشتیم، مواجه خواهیم شد زیرا این تصفیه‌خانه فاقدبرق اضطراری است.
 
مدیرعامل آبفا اهواز بیان کرد:‌ ساعت 11:30 روز گذشته تصفیه‌خانه شماره 1 با ظرفیت کامل وارد مدار شد و همزمان با آن نیروهای آبفا اقدام به آب‌رسانی به برخی مناطق و مراکز مانند بیمارستان‌ها و پادگان‌ها از طریق تانکر کرد و در برخی مناطق نیز آب بسته‌بندی توزیع شد.
 
براتی گفت: تصفیه‌خانه شماره 2، آب مورد نیاز 60 درصد اهواز را تامین می‌کند بنابراین بروز هر گونه مشکل برای این تصفیه‌خانه به تنهایی موجب ایجاد بحران می‌شود و بنابراین باید تامین برق اضطراری این تصفیه‌خانه با جدیت پیگری شود.

برچسب ها: آب اهواز ، قطع
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
موسویان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
comment
0
0
comment [...]میگید همتون. [...] داشتن نه به این حرفهای [...] ربطی داره ونه حتی دولتی های تهران.... اگر شما [...]داشته باشید مثل نمایندگان اصفهان کاری میکردید که دولت شب وروز مواظب باشه و بودجه بده به خوزستان که شاهراه پول ومال وزندگی وهمه چیز دولت هستش و البته حکومت و درعین حال خودش شدیدا" مظلوم بی کس. معلومه که دولت کسانی رو میذاره مسوول درخوزستان که کمترین خواست رو ازش داشته باشه وهیچ گونه انتقاد ومخالفتی نداشته باشه وفقط یک بله قربان گو باشه... ممنکنه یه روز مقامات استان جربزه داشته باشند و واقعا کاری کنند؟ نه! چون دولت خودش میدونه کی رو کجا بذاره که مردم رو بیخیال مطالباتشون کنه....
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار