اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۴۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳
شهرستان شوشتر در خلال برگزاری نمایشگاه کتاب اهواز، امشب جشن فرهنگی هنری در حوزه موسیقی محلی و سنتی اجرا می کند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر از اجرای برنامه شب های فرهنگی هنری شوشتر در نمایشگاه کتاب خوزستان خبر داد.

به گزارش شوشان، علی بهرامی، با بیان این مطلب اظهار کرد: شهرستان شوشتر در خلال برگزاری نمایشگاه کتاب اهواز، امشب جشن فرهنگی هنری در حوزه موسیقی محلی و سنتی اجرا می کند.
 
وی افزود: نقالی، شعر خوانی، رونمایی از کتاب، تجلیل از برگزیدگان، نمایش طنز و نمایش شاد کودکانه از جمله برنامه هایی است که توسط هنرمندان برای مخاطبان نمایشگاه اجرا می شود.

بهرامی با بیان اینکه تمام آیتم های این برنامه توسط هنرمندان شوشتری اجرا خواهد شد، خاطر نشان کرد: در مجموع سه ساعت برنامه فرهنگی هنری در حاشیه نمایشگاه کتاب خوزستان پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

وی به فعالیت های صورت گرفته در شهرستان شوشتر اشاره کرد و گفت: در حوزه جشن های انقلاب سه سالن بزرگ در شوشتر هر شب در سانس های مختلف جنگ و جشن انقلاب را برگزار می کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر همچنین از راه اندازی دو نمایشگاه بزرگ کتاب در این شهرستان خبر داد و افزود: این نمایشگاه های کتاب در حوزه های تاریخی، ادبی، اجتماعی، کودکان، دینی و مذهبی کتب مورد نیاز مخاطبان را ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه سعی شده در این نماشیگاه از ظرفیت انتشارات مختلف استفاده شود، تصریح کرد: این نمایشگاه ها تا پایان دهه فجر امسال و با تخفیف 50 درصدی پذیرای بازدید کنندگان و علاقه مندان حوزه کتاب هستند.

بهرامی با اشاره به راه اندازی سینمای دوم شوشتر در بافت جدید شهرستان و پخش فیلم سلام بمبئی، اذعان داشت: در ایام نوروز نیز با توجه به علاقمندی مردم برای نشاط اجتماعی گام برمی داریم.

در زیر گزارش تصویری شوشان از این برنامه را می بینید:

























comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
comment
comment
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
comment
0
0
comment عاقا از برنامه تون فقط اوس حسین و اون حاجی خواننده ی پاپ آقای سیادت برنامه رو یه تکونی دادن بقیه ش سردرد آور بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار