شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان با تشریح برنامه‌های روز جهانی تالاب‌ها از افتتاح مرکز بازدیدکنندگان تالاب بین‌المللی شادگان در جریان این برنامه‌ها خبر داد.

شهریار عسگری با اشاره به برگزاری همایش روز جهانی تالاب‌ها که روز پنجشنبه (14 بهمن ماه) در گیت بوستان اهواز برگزار خواهد شد،  اظهار کرد: این همایش با حضور رییس سازمان محیط زیست، گری لوییس نماینده سازمان ملل متحد در ایران، سفیران کشورهای آلمان، استرالیا، نروژ، عراق و افغانستان، معاونان محیط طبیعی و محیط دریایی سازمان حفاظت محیط زیست و رییس کمیسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود

وی افزود: در این همایش گزارش‌هایی از وضعیت تالاب‌های کشور ارایه خواهد شد و پس از آن، در سفر به تالاب شادگان، مرکز بازدیدکنندگان تالاب بین‌المللی شادگان افتتاح خواهد شد.

عسکری ادامه داد: ساخت این مرکز از سال 89 در سطح 1500 مترمربع مساحت آغاز شده است. مرکز بازدیدکنندگان تالاب بین‌المللی شادگان دارای سالن موزه تاریخ طبیعی، سالن جلسات، آمفی تئاتر، کتابخانه و اتاق سمعی بصری است و در سه طبقه و با اعتبار 14 میلیارد ریال احداث شده است.

وی گفت: در ادامه سفر به تالاب بین‌المللی شادگان، از نمایشگاه‌های جانبی در زمینه صنایع دستی، معیشت تالابی و زندگی ساکنان تالاب‌ها نیز بازدید خواهد شد.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان افزود: پس از بازگشت از شادگان، کارگروه استانی مقابله با گرد و غبار خوزستان به ریاست رییس سازمان محیط زیست کشور در اهواز برگزار می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار