اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
دیدار مسئولین و اقشار مختلف مردم با آیت الله جزایری / شریعتی: نباید به اصل انقلاب خللی وارد شود/ شریعتی استاندار: انقلاب اسلامی باعث حکومت مردم بر مردم شد/ آیت الله جزایری: اتحاد و یگانگی رمز پیروزی انقلاب بود+ تصاویر
همه گروه های سیاسی اعم از چپ و راست ، اصلاح طلب و اصول گرا باید در خط انقلاب اسلامی و رهبری حرکت کنند...
شوشان: دیدار مسئولین و اقشار مختلف مردم با آیت الله جزایری نماینده ولی فقیه به منظور تجدید بیعت با آرمان های امام راحل ، امروز در مسجد بقیه الله اهواز برگزار شد. 

رئیس ستاد دهه فجر خوزستان: انقلاب اسلامی شروعی پر از نور و برکت بود

به گزارش شوشان ، در این مراسم حجت الاسلام سپهر رئیس ستاد دهه فجر خوزستان گفت: امام خمینی (ره) نجات دهنده مردم ایران از ظلم و ستم رژیم شاهنشاهی بودند و انقلاب اسلامی ، شروعی پر از نور و برکت و احیای اسلام بود. 

رئیس ستاد دهه فجر خوزستان با اشاره به برنامه های دهه فجر در خوزستان ، گفت: 65 ستاد برای مدیریت دهه فجر در استان تشکیل شده است که 21 کمیته از همه گروه ها و اقشار در شهر اهواز و 17 کمیته در شهرستان برنامه ریزی شده است.

وی افزود: در مجموع ۱۵ هزار برنامه در ایام دهه فجر در استان برگزار خواهد شد که از این میان ۴۵۰۰ برنامه توسط کمیته مساجد، قرآن و هیئت‌های مذهبی اجرا می‌شود.

شریعتی: نباید به اصل انقلاب خللی وارد شود

در ادامه این مراسم ، شریعتی استاندار خوزستان گفت: انقلاب اسلامی ایران باعث ایجاد تحول در نظام فکری ایرانیان و همه جهان اسلام شد. تعبیر امام از انقلاب ایران ، انفجار نور بود که باعث خیر و برکت و رضایتمندی در سراسر ایران شد.

وی افزود: بحث پیرامون انقلاب و نام گذاری آن به جمهوری اسلامی نشان دهنده اهمیت امام راحل به نقش مردم و جمهوریت و تاثیر آنان در شکوفایی و استمرار انقلاب است. اسلام نیز پایه و رکن انقلاب اسلامی است که امام راحل رمز بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی را اجرای فرامین دین مبین اسلام می دانستند.

استاندار خوزستان افزود: در گذشته تلاش هایی برای از بین بردن بُعد جمهوری و اسلامی انقلاب انجام شده که همه این اقدامات به شکست انجامیده است. دلیل آن نیز وابستگی و همبستگی بین امام و مردم بود که بدون خدشه ای استمرار پیدا کرد و باعث بقای نظام شده است. بنابراین بر ما واجب است که برای حفظ آن تلاش کنیم.

شریعتی گفت: در جامعه کم و کاستی هایی وجود دارد که باید گفته شود تا اصلاح شود ولی نباید به اصل انقلاب خللی وارد شود چرا که انقلاب اسلامی باعث حکومت مردم بر مردم شد.

وی با اشاره به برنامه های دهه فجر در خوزستان و افتتاح چندین پروژه های عمرانی ، اقتصادی و ... گفت: همه باید در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی و افزایش صادرات و رونق کسب وکار در استان تلاش کنیم. 

استاندار خوزستان در پایان سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و مرحوم آیت الله موسوی اردبیلی گفت: امیدواریم میراث داران خوبی برای این دو شخصیت انقلابی باشیم.

آیت الله جزایری: اصلاح طلب و اصولگرا در خط انقلاب حرکت کنند

در ادامه این مراسم ، آیت الله جزایری با تبریک سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل ، گفت:  اگر عنایت حق تعالی ، وحدت ، ایمان مردم و رهبری امام امت نبود این انقلاب اسلامی به پیروزی نمی رسید . این چهار عامل مهم و تعیین کننده چنان به هم پیوسته و به اوج رسید که به فاصله 10 روز ، رژیم اهریمنی ، ظالم و طاغوتی پهلوی را به زباله دان تاریخ رفت.

وی گفت: در دهه فجر ، شاه خائن با وجود همه حمایت های آشکار و پنهان قدرت های جهانی از هستی ساقط شد و از نفس افتاد و نظام مبتنی بر اسلام و جمهوریت در ایران استقرار یافت. آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه هیچکس کمترین گمان را نمی کرد که ملت ایران با دست خالی ولی نیروی بر گرفته از ایمان رژیم سلطنتی 2500ساله را از هستی ساقط کند اظهار کرد: به لطف الهی این امر به ظاهر غیرممکن محقق شد. 

امام جمعه اهواز با تصریح بر این مطلب که اتحاد و یگانگی رمز پیروزی بود و ملت های دیگر نیز از ملت ایران درس گرفته اند و نهضت بیداری ، بسیاری از نقاط جهان را فرا گرفته است افزود: خداوند بر ملت ما منت نهاد و پیروزی را به ما هدیه داد که ما باید قدر آن را بدانیم و نسل های آینده نیز از دهه فجر عبرت بگیرند.

وی یاد و خاطره مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و آیت الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی از یاران باوفا و صدیق امام راحل ، انقلاب و رهبری معظم انقلاب اسلامی را که امسال به دیار باقی شتافتند گرامی داشت و برای آنان طلب مغفرت و علو درجات کرد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز با گرامیداشت بیعت حضوری علما و مردم خوزستان با امام راحل در پانزدهم بهمن ماه 1357اشاره کرد و آن را برگ زرینی در تاریخ مبارزات مردم این دیار علیه ظلم و استعمار توصیف کرد.

آیت الله موسوی جزایری تصریح کرد: همه گروه های سیاسی اعم از چپ و راست ، اصلاح طلب و اصول گرا باید در خط انقلاب اسلامی و رهبری حرکت کنند و بدانند ما بیش از هر چیزی به وحدت و یگانگی نیاز داریم تا این انقلاب به حرکت پرشتاب و باصلابت خود ادامه دهد. 



































































نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار