اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰
سفیر هندوستان:
سوراب کومار سفیر هندوستان در ایران در جریان سفر غیررسمی به شوش در دیدار با رضانجاتی فرماندار این شهرستان ضمن تشکر از مهمان نوازی مردم شوش از تلاش ها و اقدامات فرماندار شهرستان تقدیر کرد
سفیر هندوستان:آرزوی من بازدید از جاذبه های گردشگری شهرستان شوش بوده است
سفیر هندوستان در ایران با اشاره به آثار تاریخی و باستانی شهرستان شوش گفت: همیشه آرزو و رویای من دیدن جاذبه های گردشگری این شهر بوده است.
 سوراب کومار سفیر هندوستان در ایران در جریان سفر غیررسمی به شوش در دیدار با رضانجاتی فرماندار این شهرستان ضمن تشکر از مهمان نوازی مردم شوش از تلاش ها و اقدامات فرماندار شهرستان تقدیر کرد گفت: با توجه اینکه در سال های گذشته نیز سفری به شوش داشته ام این شهر نسبت به گذشته تغییرات زیادی داشته است.
وی گفت: شوش یک شهر باستانی و تاریخی می باشد که دارای جاذبه های گردشگری و پتانسیل های بالایی در جهت جذب توریسم می باشد.
 سفیر هندوستان ابراز امیدواری کرد با اقدامات صورت گرفته در جهت خدمات رسانی به گردشگران شوش شاهد افزایش تعداد توریست ها در این شهرستان باشیم.
رضانجاتی فرماندار شوش نیز ضمن عرض خیر مقدم به سفیر هند به جاذبه های گردشگری شوش اشاره کرد و گفت: این شهر باقدمت بیش از 7 هزار ساله و آثار تاریخی بی شمار، سالانه شاهد بازدید بیش از 50 هزار گردشگر خارجی می باشد.
وی گفت: شهرستان شوش با دارا بودن افتخار وجود حرم حضرت دانیال نبی(ع) دارای 2 اثر ثبت جهانی شامل چغازنبیل و محوطه های باستانی می باشد.
فرماندار شوش خواستار سرمایه گذاری شرکت های هندی در زمینه صنعت توریست در این شهرستان شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار