اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۶
برگزاری اولین کنگره استانی حزب کارگزاران سازندگی استان / محمد رضا شجاعی: باز شدن فضای سیاسی کشور با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید/ حسین زیدوند : حزب کارگزاران تاثیر بسزایی در استان دارد/ مختار طاهریان: انتقاد از حضور مدیران دولت گذشته در مدیریت خوزستان/ رویکرد هاشمی بر وحدت ملی و اعتدال گرایی بود
اولین کنگره استانی حزب کارگزاران سازندگی خوزستان با حضور مختار طاهریان عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران ، اعضای شورای مرکزی...
شوشان: اولین کنگره استانی حزب کارگزاران سازندگی خوزستان با حضور مختار طاهریان عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران ، اعضای شورای مرکزی و شعب شهرستانی این حزب در خوزستان با محوریت برگزاری انتخابات و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در سالن شهید مطهری اهواز برگزار شد. 

در ابتدای مراسم ، لیلا خوشکام رییس کنگره استانی حزب کارگزاران خوزستان با اشاره به برگزاری اولین کنگره استانی حزب ، گفت: امید است که این کنگره تاثیر مناسبی بر فعالیت های حزبی در استان داشته باشد. 

محمد رضا شجاعی :
 باز شدن فضای سیاسی کشور با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید

در ادامه ، محمد رضا شجاعی دبیر حزب کارگزاران سازندگی خوزستان ، برگزاری اولین کنگره استانی حزب سازندگی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: برگزاری چنین کنگره های استنانی باعث دمیده شدن هوای تازه در کالبد احزاب اصلاح طلب استان می شود. 

محمد رضا شجاعی با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:  تنوع و تکثر احزاب و آزادی های مدنی مرهون تلاش های آیت الله هاشمی است . در واقع باید آیت الله هاشمی را پدر معنوی احزاب خواند.

دبیر حزب کارگزاران سازندگی خوزستان افزود: در سال ۹۲ حزب کارگزاران تنها حزبی بود است که فعالیت تشکیلاتی داشت و از آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد که این حمایت در سال ۹۶ و در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده نیز  ادامه خواهد داشت.

شجاعی گفت: روی کار آمدن دولت تدبیر و امید باعث باز شدن فضای سیاسی کشور شد و در این راستا و با توجه به فضای ایجاده شده ، از فرصت به دست آمده برای بازسازی و گسترش فعالیت های حزب استفاده شد.

حسین زیدوند : حزب کارگزاران تاثیر بسزایی در استان دارد

حسین زیدوند  عضو شورای مرکزی حزب کارگزارن سازندگی خوزستان در ادامه این مراسم با تشریح فعالیت های حزب در سال های گذشته ، گفت: از سال ۷۵ حزب کارگزاران سازندگی فعالیت های خود را شروع کرد و در انتخابات گذشته ، فعالیت گسترده ای در استان داشت. 

حسین زیدوند افزود: شورای مرکزی حزب کارگزاران در صحنه سیاسی استان و همچنین در شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان تاثیر بسزایی دارد.

مختار طاهریان: نام و راه آیت الله هاشمی در ایران فراموش ناشدنی است.

در ادامه این کنگره ،  مختار طاهریان عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران و رابط استانی ، با گرامیداشت یاد مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی ، گفت: نام و راه آیت الله هاشمی در ایران فراموش ناشدنی است.

طاهریان با اشاره به تشییع باشکوه آیت الله هاشمی با حضور گسترده مردم ، گفت:  خیلی ها تصور می کردند که با فوت هاشمی جریان اصلاح طلب و اعتدال به حاشیه خواهد رفت، ولی حضور مردم در روز مراسم تشییع خط بطلانی بر تفکر این افراد کشید.

رویکرد هاشمی بر  وحدت ملی و اعتدال گرایی بود

طاهریان به زوایای دیگری از زندگی هاشمی اشاره کرد و گفت: آیت الله هاشمی همه چیز را برای انقلاب می خواست و بخش اعظم ثروت خود را در راه انقلاب نثار کرد. قطعا همه ما می دانیم که رویکرد هاشمی بر  وحدت ملی و اعتدال گرایی و شایسته سالاری  استوار بود.

طاهریان حزب کارگزارن و سازندگی را منسجم ترین حزب در عرصه کشور دانست و گفت: کار تشکیلاتی و منسجم حزب کارگزاران سرمشق و الگوی دیگر جریان ها شده است.

انتصابات در استان بر اساس شایسته سالاری صورت بگیرد

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با گلایه از فضای بی ثبات سیاسی در خوزستان و انتقاد از روی کار بودن برخی از مسئولین دولت قبل ، گفت: امید است که انتصاب ها در استان بر اساس شایسته سالاری صورت بگیرد و احزابی که در پیروزی دولت تاثیر داشتند مسئولیت داشته باشند تا بتوانند پاسخگوی اعتماد مردم باشند.

انتخابات ساده ای در پیش نخواهیم داشت

طاهریان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات سال آینده ، گفت: انتخابات ساده ای در پیش نخواهیم داشت چرا که جریان مقابل به خاطر شکست های دوره قبل به بازسازی خود دست زده اند. همچنین ضعف دولت در زمینه مسائل اقتصادی ممکن است به پاشنه آشیل دولت تبدیل شود بنابراین دستاوردهای دولت و مشکلات به جا مانده از دولت قبل برای مردم تشریح شود.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران توسعه نیافتگی استان را با منابع و ظرفیت های موجود ، مایه تاسف دانست و گفت: این سطح توسعه نیافتگی ناشی از عدم وحدت است و لازم است برای توسعه استان ، همه یک دل و همدل شوند.

کیومرث حاجی زاده: ادامه مشی اعتدال و میانه روی در حزب 

در این نشست مهندس کیامرث حاجی زاده عضو شورای مرکزی حزب کارگزارن سازندگی شاخه خوزستان در کنگره استانی این حزب در اهواز با عرض تبریک به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره یار دیرین امام و مقام معظم رهبری آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: شخصیت بی نظیر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصیتی فراجناحی، معتدل و میانه رو و دارای ویژگی های منحصر به فرد و مظهر وحدت و اعتدال و همگرایی بوده است. 

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی شاخه خوزستان افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی چه در دوران مبارزه و جه در دوران انقلاب اسلامی یاری دلسوز ، مشاوری امین برای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بوده است که همه این موارد در پیام تاریخی معظم له در خصوص ارتحال این همسنگر و رفیق 59 ساله محسوس و ملموس است.

حاجی زاده بیان داشت: حزب کارگزاران سازندگی در اواخر دولت سازندگی و با مشی اعتدالی و میانه روی بر اساس تفکرات آیت الله هاشمی رفسنجانی پایه گذاری شد و همیشه سعی شده است از هرگونه افراط و تندوری بدور باشد. 

عضو شورای مرکزی حزب کارکزاران سازندگی شاخه خوزستان تصریح کرد: چرا که کشور همیشه از سوی تندوری های گروه های مختلف دچار آسیب شده است و همه آنانی که قبلا شروع به تخریب یکی از استوانه های نظام آیت الله هاشمی رفسنجانی نموده اند . تندوری ها ی از سوی هر دو جریان بوده اند  که حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر اسوه اعتدال و میانه روی در کشور نشان از آزردگی خاطر ملت از تندوری هاست. لذا اینجانب از همه عزیزانی که به تازگی وارد شورای حزب کارگزاران می شوند تقاضا دارم که بر اساس مرامنامه حزب که مشی میانه روی و ولایتمداری است حرکت کنند . 

نتایج انتخابات شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی خوزستان

در ادامه این کنگره ، پس از برگزاری انتخابات شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی شاخه خوزستان ، لیلا خوشکام ، تهماسب بنی زاده ، سوسن شرهانی ، شاهپور زندی ، مستانه خواجه گیری ، ایمان آقا ملاپور ، رضا نیک فرجام ، مجید احمدی ، اسکندر ممبینی و صدرالدین اسماعیلی به ترتیب با رای اکثریت به عنوان اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی شاخه خوزستان انتخاب شدند.
















نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار