اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۳:۵۵
همزمان با سومین روز از دهه فجر؛
مردم شهیدپرور و ولایتمدار خوزستان همزمان با سومین روز از دهه فجر با حضور در گلزار شهدا، با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.
شوشان: آیین میهمانی لاله ها در گلزار شهدا به میزبانی سازمان آرامستان های شهرداری اهواز و همکاری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان با حضور شریعتی استاندار خوزستان ، حسین برون مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری اهواز، عبدالرضا فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان ، جمال عالمی نیسی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان و دیگر  مسئولان استانی و شهرستانی و جمع کثیری از بسیجیان و مردم انقلابی و شهیدپرور  اهواز در  مسجد  گلزار شهدا آرامستان های شهرداری اهواز برگزار شد.  


همچنین قرائت پیام رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور توسط مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سپهر رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان ، عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا، مداحی و غیره از جمله برنامه های این مراسم بود.

 مردم شهیدپرور و ولایتمدار  خوزستان همزمان با سومین روز از دهه فجر با حضور در گلزار شهدا، با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

 با فرا رسیدن نخستین پنج شنبه در ایام دهه فجر، مردم  شهید پرور اهواز به میهمانی لاله ها رفتند و با حضور در گلزار شهدا، با آرمان های امام(ره) و شهدا، میثاقی دوباره بستند.

حاضرین در این مراسم، با اهدای گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس، شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند.










نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار