اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۶۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶
شوشان: بر اساس اساسنامه حزب كارگزاران سازندگي ايران اسلامي، استان ها مكلف شده اند بمنظور تقويت و ترميم شوراي استاني خود  هر ساله  نیمی از اعضاء شورا را به قيد قرعه مستعفی اعلام و با برگزاري كنگره ضمن تبادل  نظر اعضا با يكديگر، انتخابات سالانه خود را برگزار و افراد منتخب را پس از بررسي و تاييد صلاحيت از طرف  دفتر مركزي حزب در تهران به صورت رسمي به عضويت شوراي استاني خود برگزيند.  

 لذا شوراي استان در روز گذشته انتخابات خود را با برگزاري كنگره استاني انجام داده  و ١٠ نفر اول منتخب براي تاييد صلاحيت به دفتر مركزي معرفي مي گردند. با توجه به تصویب ۲۱ نفره شوراي حزب در  خوزستان درکنگره استانی کاندیداها اعلام آمادگی خود را به اينجانب بعنوان رييس كنگره حزب در استان اعلام و پس از تایید صلاحیت ایشان در انتخابات شرکت نمودند.

برای این دوره بیست نفر از واجدین شرایط کاندید شدند و در رای گیری مورخ ۹۵/۱۱/۱۴ در تالار شهید مطهری اهواز با حضور شخصیت های شوراي مركزي حزب و شخصيت هاي سیاسی،اجتماعي استان خوزستان انتخابات برگزار گردید، و نفرات برگزیده به شرح ذیل میباشند:

۱- لیلا خوشکام ۸۴ رای
۲- طهماسب نبی زاده ۷۹
۳-سوسن   اصل شرحانی ۷۲
۴-شاپور زندی ۷۲
۵- مستانه خواجه گیری ۷۱
۶-ایمان آقاملاپور ۷۱
۷-رضا نیک فرجام ۶۴
۸-مجید احمدی ۵۸
۹- اسکندر ممبینی ۵۲
۱۰- صدرالله اسماعیلی ۵۱

بعنوان نفرات منتخب به شورای مرکزی حزب کشور معرفی مي شوند. بر اساس اساسنامه حزب با بررسی نفرات منتخب بر اساس حداقل ۱۷ و حداکثر ٢٣  نفر شورای حزب استان تاییدیه نهایی نفرات را اعلام خواهد نمود
لازم به ذکر میباشد شورای حزب استان خوزستان تا تاييد نهايي وعضويت رسمي افراد جلسات خود را با حضور افراد زير برگزار مي نمايد.
۱- محمد رضا شجاعی دبیر اول حزب استان خوزستان
۲- حسین زیدوندی رییس شوراي استان
۳- جمشید کمایی نایب رییس شوراي استان
اعضاء:
۴- عبدالله عکرش
۵-نعمت الله شهریاری
۶- شیوا قنبر پور
۷- میثم مکوندی
۸-مهرداد طافی
۹-جمشید سلحشور
۱۰-سید زین العابدین موسوی
۱۱- ارسلان شهنی
۱۲-  امیر محمد کرد زنگنه
۱۳- کیومرث حاجی زاده
۱۴-  فتح الله ابوعلی

ليلا خوشكام
رييس كنگره حزب كارگزاران سازندگي شعبه استان خوزستان

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
comment
0
0
comment مگر جز اساس نامه این حزب نیست که اعضا آن نمیتوانند در حزب دیگه فعالیت داشته باشند چطور این خانم هم دبیر در حزب اصلاح طلب است هم در حزب کارگزاران به نظر من خوبه یه مشق شب از روی اساسنامه ها بدهند اعضاش بنویسند
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار