اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
شهبازی: راهبردهای انقلاب اسلامی جاودانه است
جلسه تودیع و معارفه مدیر کل گمرک آبادان با حضور "شهبازی" معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان، "جعفری" ناظر گمرکات استان خوزستان، جمعی از روسای دستگاه اجرایی و فعالان اقتصادی در سالن اداره بنادر و دریانوردی آبادان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آبادان، شهبازی در ابتدا ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه ،بیان داشت: این ایام، ایام مبارکی است و یادآور خاطرات و دوران شیرینی برای مردم ایران است. انقلاب اسلامی سال 57 و راهبردهای آن؛ جاودانه و برای نظام استکباری ساختار شکن می باشد.
وی در ادامه افزود: مردم ایران با وحدت کلمه و سردادن شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی می خواستند آزاد و مستقل باشند، این مردم با داشتن اندیشه و تفکر اسلامی ساختار این نظام را شکل می دهند. با گذشت 38 سال از دوران عمر پربرکت جمهوری اسلامی شاهد بالندگی نهال انقلاب و حضور پررنگ مردم در صحنه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی هستیم.
معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان خاطرنشان ساخت:در ایام اخیر کسانی که شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی را بر نمی تابند، با جنگ و حملات عملیاتی مسلحانه و بعد از آن اعمال تحریم اقتصادی بر علیه ایران یکی پس از دیگری به دنبال این بودند این راهبردها و شعار اساسی را به شکلی منکوب کنند؛ اما با هدایت معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهبری عزیز، نظام جمهوری اسلامی بیش از پیش بالنده تر گردیده است.

امضا چند تفاهم نامه در سفر لهستان برای آبادان

وی با اشاره به سفر اخیر دکتر شریعتی و هیأت همراه به کشور لهستان اظهار کرد: کشور لهستان یکی از کشورهایی است که راهبردی برای خود تعیین کرده است و آن، ارتباط با جمهوری اسلامی ایران می باشد، بر اساس این راهبرد هم سرمایه گذار می پذیرد و هم با کشور ایران که به گفته آنان یکی از با ثبات ترین کشورهای خاورمیانه است ارتباط اقتصادی  برقرار نماید.  
شهبازی با بیان اینکه در این سفر چند تفاهم نامه برای شهرستان آبادان به امضا رسیده است، گفت: امیدوار هستیم طی هفته های آینده هیئت های لهستانی برای سرمایه گذاری به شهرستان آبادان و استان خوزستان حضور یابند. 

آبادان با داشتن ظرفیت های مختلف جزو شهرهای ملی کشور است

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان اذعان داشت: آبادان با داشتن ظرفیت های مختلف در حوزه های تجارت، بازرگانی، صنعت، کشاورزی، راه های دسترسی، جمعیت و تنها شهر غیرمرکز استان که سه نماینده مجلس دارد جزو شهرهای ملی کشور است. مردم آبادان مرارت ها و رنج های بسیاری کشیدند و با توجه به سخنان رئیس محترم جمهور دکتر روحانی آبادان شهری است که در آن ایثار و مقاومت بوده است و کسانی که در این شهرستان مسئولیت و مأموریتی می پذیرند بایستی به شکلی کار کنند که اسباب خوشحالی و امیدواری برای مردم شهر آبادان فراهم آید.
وی در ادامه افزود: آبادان از لحاظ تجاری موقعیت خوبی دارد و ما باید کسب و کار را در سه بندر و گمرک آبادان، چوئبده و اروندکنار رونق دهیم چرا که معیشت بسیاری از ساکنان این منطقه مرزی به تبادلات تجاری بستگی دارد. جا دارد از آقای احمدی مدیر کل سابق گمرک آبادان که خصوصاً در این مدت اخیر که همراه مردم آبادان و همچنین در زمینه مبادلات اقتصادی کار کردند، تشکر کنم.همراهی و همکاری ایشان برای رونق منطقه در گمرکات خوزستان و مراعات قانون و مقررات زبانزد بوده است.
شهبازی با اشاره به سابقه رجبی مدیر کل جدید گمرک آبادان، اظهار کرد: مدیر کل جدید، چندین سال در آبادان  و بندر امام (ره) تجربه کاری دارند و از قانون مداری و حسن خلق و ارتباط مطلوب ایشان با مردم تعریف زیادی شده است.
معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان با اشاره به تلاش هایی که در جهت انتقال بندر آبادان به اروندکنار صورت پذیرفته شده،خاطر نشان ساخت: تلاش های بسیاری در زمینه صادرات و واردات و تجاری شدن بندر چوئبده در حال اجراست و با انتقال بخشی از مأموریت های بندر آبادان به بندر اروندکنار باعث رونق کسب و کار خواهد شد. 
وی افزود: امیدوارم بنادر آبادان بیش از پیش فعال شود و شاهد رشد صادرات در شهرستان باشیم و در بحث واردات نیز با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حالت عملیاتی به خود بگیرد و از مدیر کل جدید گمرک انتظار داریم ضوابط و مقررات را مد نظر داشته باشد و مردم داری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

شایان ذکر است حمید احمدی که به مدت دو سال در سمت مدیرکل گمرک آبادان انجام وظیفه می کرد با ارتقای سمت استانی جایش را به غلامرضا رجبی داد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار