اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸
همزمان با ششمین روز از فجر پیروزی 95 محقق شد؛

همزمان با ششمین روز از فجر 95، سه طرح بهداشت و درمان با اعتبار 13 میلیارد و 450 میلیون ریال بهره برداری و یک طرح نیز در شهرستان خرمشهر کلنگ زنی شد.



به گزارش ایرنا طرح سیستم تصفیه فاضلاب بیمارستان ولیعصر(عج) با اعتبار 4.5 میلیارد ریال، راه اندازی موتورخانه بیمارستان ولیعصر(عج) با اعتبار هزینه شده هشت میلیارد ریال و رادیولوژی دیجیتال با اعتبار 950 میلیون ریال با حضور مسئولان دانشکده علوم پزشکی آبادان، مدیرعامل موسسه خیریه امدادگران عاشورای کشور، فرماندار خرمشهر و جمعی از مسئولان محلی بهره برداری شد.
همچنین مرکز شیمی درمانی بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر با زیربنای 310 مترمربع با همکاری و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی آبادان و موسسه خیریه امدادگران عاشورای خرمشهر کلنگ زنی شد.
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان نیز روز یکشنبه در آیین بهره برداری از طرح های عمرانی بهداشت و درمان خرمشهر با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد اروند چهار هزار میلیارد ریال اعتبار برای بهبود وضع حوزه سلامت منطقه اختصاص داده، گفت:این سازمان، حدود دو سوم بودجه سالانه خود را در حوزه سلامت هزینه کرده و بنیاد مستضعفان نیز هزار و 200 میلیارد ریال و وزارت بهداشت نیز به همین میزان در حوزه سلامت منطقه هزینه کرده است.
علیرضا آموزنده، مشارکت های خیرین و مردم در اجرای طرح بهداشتی نیکوکاری در این منطقه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت:طی یکسال گذشته اتفاق های خوبی با مشارکت های مردمی در این حوزه به وقوع پیوسته است.
وی ظرفیت افزایش تخت های بیمارستانی حوزه علوم پزشکی آبادان را بالاتر از استاندارد کشور خواند و گفت:با افزایش 600 تخت بیمارستانی به مجموعه درمانی، دوهزار و 500 فرصت شغلی جدید ایجاد می شود.
آموزنده، جذب پزشک بومی در منطقه آزاد اروند را یادآور شد و گفت:اگر 50 درصد ظرفیت دانشجویان، جذب شود، به جذب پزشک خارج منطقه نیازی نیست و امید است با راه اندازی مجتمع آموزش عالی سلامت، بومی گزینی واقعی محقق شود.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار