اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۰
مدیرعامل موسسه کشوری خیریه امدادگران عاشورا:
مدیرعامل موسسه کشوری خیریه امدادگران عاشورا گفت:تا پایان سال جاری به شش هزار بیمار سرطانی خدمت درمانی ارائه می شود





به گزارش ایرنا نصرالله فتحیان یکشنبه در حاشیه آغاز عملیات اجرایی مرکز شیمی درمان بیمارستان ولیعصر(عج) در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون به چهار هزار و 500 بیمار سرطانی خدمت درمانی ارائه شده، گفت:بر اساس آمارها، سالانه 90 هزار بیمار سرطانی جدید به بیماران سرطانی افزوده می شود.
فتحیان مشارکت خیران سراسر کشور را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: طی 13 ساله گذشته بیش از 400 میلیارد ریال به این موسسه کمک و مشارکت مردمی شده و پیش بینی می شود، سال آینده 100 میلیارد ریال مشارکت مردمی داشته باشیم.
مدیر عامل موسسه خیریه امدادگران عاشورای کشور گفت:دفاتر این موسسه در 26 استان کشور فعال شده و امید است طی برنامه پنجساله این دفاتر در 31 استان کشور توسعه یابد.
مدیرعامل موسسه کشوری خیریه امدادگران عاشورا در خصوص مرکز شیمی درمانی خرمشهر نیز گفت:این مرکز درمانی با ساختمانی با زیربنای 260 متر مربع طی یکسال تکمیل و بهره برداری می شود.
به گزارش ایرنا همزمان با ششمین روز از دهه فجر 95، مرکز شیمی درمان بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر با حضور مسئولان دانشکده علوم پزشکی آبادان، مدیرعامل موسسه خیریه امدادگران عاشورا، فرماندار خرمشهر و جمعی از مسئولان محلی بهره برداری شد.
این مرکز در زمینی به مساحت 310 مترمربع با همکاری دانشکده علوم پزشکی آبادان و موسسه خیریه امدادگران عاشورای خرمشهر کلنگ زنی شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار