اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری عصر سه شنبه در پایان سفر دو روزه خود به استان خوزستان، از فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان به تهران بازگشت.

 اسحاق جهانگیری روز گذشته - دوشنبه - به منظور بهره برداری از چند طرح عمرانی نظیر به آب اندازی کشتی کاتاماران رز در شرکت کشتی سازی اروندان، ،غاز عملیات اجرایی طرح تثبیت و توسعه ظرفیت پالایشگاه آبادان، بهره برداری از دو مجتمع پتوشیمی در شهرستان بندر ماهشهر و بهره برداری از کارخانه رون کشی در این شهرستان و حضور در نشست مقابله با ریزگردهای استان وارد آبادان شد.

در سفر معاون اول رئیس جمهوری به استان خوزستان نیروگاه سیکل ترکیبی بندرماهشهر و بهبهان مورد بهره برداری قرار گرفت و جهانگیری در این سفر از چند کانون انتشار ریزگردها در این استان دیدن کرد.

بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت، محمود حجتی وزیر جهادکشاورزی، محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت،معدن و تجارت، حمید چیت چیان وزیر نیرو، خانم شاهدایی معاون وزیر نفت و معاون سازمان حفاظت محیط زیست در این سفر جهانگیری را همراهی کردند.

در آیین بازگشت معاون اول رئیس جمهوری به تهران، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، اسماعیل زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و جمعی از مسئولان استانی و محلی حضور داشتند.

استاندار خوزستان در فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان گفت:اسفند ماه طرح های ویژه ای در آبادان و خرمشهر با حضور مسولان کشوری به بهره برداری می رسد.

برچسب ها: جهانگیری ، معاون اول ، س
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار