شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴
امام جمعه دشت آزادگان در حاشیه مراسم افتتاح چند مدرسه : با مدرسه سازی می توان حق محرومین را ادا کرد
برخی فکر می کنند فقط با ساخت مسجد به بهشت می روند در صورتی که مساجد خالی هستند و باید به فکر ساختن مدرسه بود...



شوشان: امام جمعه دشت آزادگان در آیین افتتاح مدرسه «ایران من» در سوسنگرد در حاشیه مراسم افتتاح چند مدرسه گفت: با مدرسه سازی می توان حق محرومین را ادا کرد.

به گزارش شوشان، حجت الاسلام شمیل پور در آیین افتتاح مدرسه «ایران من» در سوسنگرد اظهار کرد: مدرسه سازی از مصادیق بارز ادای حق محرومین است. وی گفت: امروز کشوری در جهان می تواند سر خود را بالا نگه دارد که در حوزه علم حرفی برای گفتن داشته باشد.

امام جمعه دشت آزادگان با اشاره به اینکه امروزه کشور ما نیاز به ساخت مدرسه دارد، گفت: برخی فکر می کنند فقط با ساخت مسجد به بهشت می روند در صورتی که مساجد خالی هستند و باید به فکر ساختن مدرسه بود چون فرزندان ما به مکانی برای علم آموزی نیازمند هستند.

حجت الاسلام شمیل پور گفت: بعد از گذشت سه دهه از انقلاب دربرخی روستاها هنوز مدارس دارای میز و صندلی مناسب برای تحصیل نیستند و در حال حاضر با کمبود 30 مدرسه در این شهر روبه رو هستیم.

امام جمعه دشت آزادگان در عین حال ساخت سالن اجتماعات در سوسنگرد را از نیاز های مهم این شهر دانست و تاکید کرد: مردم برای برگزاری همایش ها نیاز به سالن اجتماعات دارند که باید از سوی مسئولین استان مورد توجه قرار بگیرد.

وی با تجلیل از خیرین مدرسه ساز اظهار کرد:خیرین مدرسه ساز هر قدمی که در این حوزه بر می دارند توشه آخرتشان است و ما از خدا می خواهیم که بهترین ها را نصیب آنها کند.



نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار