شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
بسم الله الرحمن الرحیم -دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی یاد آور جانفشانیها و از خود گذشتگی‌های مردان و زنان آزاده ای  است  که درسال 1357 و سالهای پیش و پس از آن برای آرمانهای بلند انسانی و برای استقلال ، آزادی و حاکمیت ارزشهای  الهی بر کشورشان جان خود را در طبق اخلاص نهادند و به استقبال گلوله رفتند آنان قهرمانان ابدی این ملتند !

دهه مبارکه فجر فرصتی است تا هر یک ازما بازماندگان آن قافله عظیم ،لحظه ای به خود آئیم و بیندیشیم و بنگریم که در کجای این  مسیر پر فراز و نشیب ایستاده ایم و اینکه آیا اصولا همچنان در مسیر آن مردان و زنان بزرگ ! قرار داریم یا راه کعبه را گم کرده ایم ؟

دهه فجر انقلاب اسلامی یاد آور شخصیتی است که بیشترین شباهت را به انبیاء الهی داشت فقیهی جامع نگر ، فیلسوفی ژرف اندیش ، عارفی فرزانه و سیاستمداری زیرک و باهوش . روح اللهی که در عصر یخبندان مادیت و ماده گرایی بر کالبد مرده و فسرده جامعه بشری دمیده شد تا آن را گرم کند وبه آن جوشش وخروش زندگی و عشق و امید بخشد .

دهه فجر فرصتی است تا بار دیگر اندیشه های ناب آن عزیز سفر کرده در پرده ضمیر امتش و خصوصا مسئولینی که مدعی پیروی از آن امام فرزانه اند  نقش بندد ! ملت بزرگ ایران در طول 38 سال گذشته با تبعیت از اصل مترقی ولایت فقیه علی رغم همه ناملایمات و موانعی که ساخته و پرداخته شیاطین درون و برون اند تلاش کرده است راه امام و شهدای انقلاب خود را طی کند و حتی یک لحظه در حقانیت این راه تردید نکرده است .

ملت بزرگ ایران با حفظ اصول محکم و خط اصلی انقلاب خود ، از آغاز سومین دهه انقلاب اسلامی   "طریق اصلاح "را برای صیانت بیشتر و بهتر از آرمانهای انقلاب اسلامی شکوهمند خود برگزید و با شجاعت و جسارت در این راه گام نهاد . حضور آگاهانه و متعهدانه مردم ایران  در تمامی عرصه ها خصوصا راهپیمایی 22 بهمن ماه بارها به اهل عالم نشان داده است که اراده آهنین ایرانیان در نیل به اهداف انقلاب اسلامی خلل ناپذیر است .

کوتاه زمانی است که دو تن از یاران صدیق امام از میان ما رفته اند حضرت آیت الله موسوی اردبیلی (ره)و حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره)امید است از رهگذر وداع تاریخی ملت قدر شناس ایران با یاران امام راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال از همیشه عظیم تر و شکوهمندتر ونمونه تمام و کمالی از وحدت کلمه و همدلی باشد .اعضا و هواداران حزب اعتماد ملی منطقه خوزستان ضمن حضور یکپارچه خود در راهپیمایی روز جمعه22بهمن ماه 1395 از همه مردم خونگرم خوزستان نیز دعوت بعمل می آورد با حضور پر شور خود برگ زرین دیگری بر کتاب پر از حماسه تاریخ معاصر  ایران اسلامی بیفزایند 

حزب اعتماد ملی منطقه خوزستان
 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار