اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵
پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن 57 نوید بخش تحقق عدالت و پاس داشت کرامت انسانی بود. ملت ایران با تیزهوشی جمهوری اسلامی را برگزید تا در سایه ی آن به استقلال ، آزادی و پیشرفت دست یابد . گرچه تا دست یابی به اهداف بلند امام امت و یاران راستین ایشان راهی دراز در پیش است و فراز و فرودهای زیادی از بدو انقلاب تا کنون شاهد بوده ایم ، اکنون نیز هیچ جایگزینی را برای نظام جمهوری اسلامی نمی شناسیم و دو رکن جمهوریت و اسلامیت را تفکیک ناپذیر دانسته و هر سخن و عملی که موجب تضعیف  رکنی از این ارکان شود را باعث ناکارآمدی رکن دیگر می دانیم و سخت بر این باوریم که اعتلای ایران اسلامی در تحقق شعارهای استقلال ، آزادی و پیشرفت می باشد.

استقلال در همه ی ابعاد آن نیازمند همدلی ، همراهی ، هم افزایی و همگامی همه ی آحاد ملت است. آنچه ، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بارها بر آن تاکید می ورزیدند وحدت بود. وحدت در سایه ی تضارب آراء ، آزادی بیان و پس از بیان ، فعالیت با نشاط احزاب و نهادهای مدنی است که می تواند ضامن استقلال و آزادی پایدار و مستمر کشور باشد.

اکنون با گرامی داشت یاد و خاطره ی شهیدان ، ایثارگران و یاران با وفای انقلاب اسلامی  و بنیان گذار کبیر انقلاب ، باور داریم برای دست یابی به آن چه در بهمن ۵۷ با اعتقاد راسخ و اصرار و پایبندی به شعار استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی که ریشه در عمق نگاه تاریخی و اعتقادی ملت ومردم دارد  و با عنایت به همدلی ، وحدت ، انسجام  و اجرای تمام و کمال قانون اساسی به عنوان میثاق ملی ،قادر خواهیم بود شاهد تحقق آرمان های ملت بزرگ ایران باشیم.

انجمن اسلامی معلمان استان خوزستان با درک شرایط و مقتضیات کشور وتایید وتاکید بر آشتی ملی به همراه همه ی مردم شریف و شایسته ی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۵ شرکت نموده و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی همه ی شهیدان والامقام ویاد و خاطره ی دو فقید سعید حضرت آیت الله موسوی اردبیلی و حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی دو یار صدیق امام خمینی (ره) از همه ی آحاد ملت بویژه فرهنگیان فرهیخته و آینده سازان میهن ، دانش آموزان عزیز دعوت می کند با پایبندی به اهداف و آرمان های انقلاب و ضرورت مراقبت از وحدت و انسجام دولت و ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت فرمایند.

انجمن اسلامی معلمان خوزستان

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار