اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱
دعوت احزاب اصلاح طلب ، تشکل های سیاسی ، نمایندگان و مسئولین خوزستان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن
احزاب ، تشکل ها ، نهادها ، نمایندگان و مسئولین خوزستان با صدور بیانیه ، ضمن اعلام آمادگی برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن...




شوشان: احزاب ، تشکل ها ، نهادها ، نمایندگان و مسئولین خوزستان با صدور بیانیه ، ضمن اعلام آمادگی برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، از مردم خوزستان برای حضوری گسترده دعوت کردند. 

پیام ستاد دهه فجر خوزستان

بر اساس اعلام ستاد دهه فجر خوزستان، راهپیمایی 22 بهمن در 74 نقطه خوزستان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود. ستاد دهه فجر خوزستان با دعوت از آحاد مردم برای شرکت در این راهپیمایی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، مسیر راهپیمایی 22 بهمن در اهواز را از میدان مولوی (امانیه)، پل شهید علم الهدی،خیابان سلمان فارسی، چهارراه آبادان، مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اعلام کرده است.

سخنرانان مراسم ۲۲ بهمن در خوزستان

طبق اخبار منتشر شده ٬ سرلشکر صفوی دستیار نظامی فرمانده معظم کل قوا در اهواز ٬ مصلحی وزیر اطلاعات دولت دهم در باغملک ٬ محمد حسن قدیری در گتوند، آیت الله کعبی در ایذه، آیت الله فرحانی در آبادان و آیت الله حسن زاده در رامهرمز از جمله سخنرانان راهپیمایی 22 بهمن در خوزستان هستند.

پیام الباجی نماینده مردم اهواز

در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن ماه و در دهه‌ چهارم از عمر انقلاب اسلامی و نظام پرخیر و برکت جمهوری اسلامی ایران هستیم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، از عموم هم استانی های شریف بخصوص اهالی حوزه انتخابیه خود دعوت به عمل می آورم تا یکبار دیگر با حضور پر شور وحماسی ، نمایشی از وحدت ملی و تجدید بیعت مجددی با رهبر عزیز انقلاب و آرمان های امام و شهداء در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن داشته باشیم.وی در پایان افزود : قطعا روز جمعه با حضور هم صحنه هایی ماندگار ثبت خواهیم کرد و بار دیگر توطئه های دشمنان قسم خورده این نظام و کشور خنثی خواهد شد.

پیام علی ساری نماینده اهواز

22 بهمن نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار ملت بزرگوار ایران برای استقرار ارزش‌های والای الهی و اسلامی و در جهت ایجاد امنیت، استقلال و آزادی مردم کشور است. اينجانب ضمن تقدیر و تشکر از حضور همیشگی ملت شریف، از مردم عزیز و غيور استان خوزستان دعوت می‌نمايم تا بار دیگر با حضور ارزشمند خود در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ،اقتدار و عزت ايران اسلامی را به تصوير كشند. امید این را دارم این حماسه مردمی همگام با سراسر ايران اسلامی همانند سال‌های گذشته موجب سربلندی و اقتدار نظام جمهوري اسلامی و ملت عزیز ایران گردد.

پیام آیت الله احمدی شاهرودی 

سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران که ثمره قیام الله ملت مسلمان ایران و نتیجه تلاش و پایمردی مجاهدان به رهبری امام راحل عظیم الشان است بر حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری مدظله العالی و امت همیشه در صحنه بویژه مردم شریف استان خوزستان تهنیت باد . امید است با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن موجبات خشم دشمنان و یاس و ناامیدی بدخواهان و بدانیشان را فراهم آوریم.

پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان

ما با حضور حماسی در راهپیمایی 22بهمن به جهانیان نشان می دهیم که به آرمان ها و اصول انقلاب اسلامی و امام راحل پایبند هستیم و از مواضع حق طلبانه خود عقب نشینی نمی کنیم. در یوم الله 22بهمن طاغوت به زیرکشیده شد و بیرق الله در کشور به اهتزاز درآمد و جنود حق بر جنود شیطان پیروز شد.

بیانیه انجمن اسلامی معلمان خوزستان

 • انجمن اسلامی معلمان استان خوزستان با درک شرایط و مقتضیات کشور وتایید وتاکید بر آشتی ملی به همراه همه ی مردم شریف و شایسته ی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۵ شرکت نموده و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی همه ی شهیدان والامقام ویاد و خاطره ی دو فقید سعید حضرت آیت الله موسوی اردبیلی و حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی دو یار صدیق امام خمینی (ره) از همه ی آحاد ملت بویژه فرهنگیان فرهیخته و آینده سازان میهن ، دانش آموزان عزیز دعوت می کند با پایبندی به اهداف و آرمان های انقلاب و ضرورت مراقبت از وحدت و انسجام دولت و ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت فرمایند.

پیام ناصري نژاد رئیس مجمع نمایندگان خوزستان

همه به پا می‌خیزیم و در کنار یکدیگر مشت‌هایمان را گره می‌کنیم که نمادی باشد بر فرق دشمنان نابخرد و کینه‌توزان این نظام و ملت تا بدانند ما برای حفظ حرمت همه‌ی ارزش‌هایمان به هیچ کس اجازه نمی‌دهیم در اندیشه‌ی دست‌اندازی به آرمان‌های این ملت و امنیت این کشور لحظه‌ای به خیال و اوهام فرو رود. ملت ایران و مردم بزرگ خوزستان بار دیگر به همه‌ی جهان نشان خواهند داد یک ملت چگونه می‌تواند با تأسی به آرمان‌های انقلابی و با هدایت رهبری هوشیار، دانا و فرزانه؛ در برابر بزرگترین کینه‌توزی‌ها، دشمنی‌ها، تهدیدها و محدودیت‌های خارجی در طول تاریخ بر علیه یک کشور و ملت؛ سی و هشت سال ایستادگی کند.

پیام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ضمن تبریک پیشاپیش فرارسیدن 22 بهمن ماه، سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، از مردم عزیز و جامعه دانشگاهی استان به ویژه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دعوت می نماید به منظور تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، شهدای گلگون کفن و اهداف مقدس و والای انقلاب و لبیک گویی به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی)، همچون سال های گذشته با شرکت در راهپیمایی عظیم یوم الله 22 بهمن، اتحاد، همبستگی و پایداری خود را بیش از پیش به منصه ظهور گذاشته تا این خروش پر مفهوم و چشمگیر، ضمن خنثی‌سازی بیش از پیش توطئه های دشمنان قسم خورده ملت ایران، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و استعمارگران پیر و منفور باشد.

بیانیه شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان خوزستان

شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان خوزستان با تبریک یوم الله ۲۲ بهمن حضور  رهبر عظیم الشان و ملت غیور ایران اسلامی از مردم همیشه‌ در صحنه استان و تشکل های اصلاح طلب و اعتدال گرا و سایر احزاب دعوت می نماید بار دیگر حضور گسترده و حماسی خویش را در مراسم با شکوه راه پیمایی۲۲ بهمن به نمایش بگذارند.

بیانیه حزب کارگزاران سازندگی خوزستان 

ضمن تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران از شما مردم شریف و آگاه دعوت می شود تا در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با شکوه تر از گذشته شرکت نمایید. بی شک راهپیمایی 22 بهمن نمایش انسجام و وحدت و موجب شکست نقشه های دشمنان است اقشار مختلف مردم خوزستان با پایبندی بر آرمانهای حضرت امام (ره) و رهبری با شرکت در این نمایش و جشن بزرگ دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام می گذارند .

پیام جلیل مختار نماینده مردم آبادان 

شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ویژگی خاصی دارد و باید از همه سال‌های گذشته دارد مردم باید با حضور گسترده خود پاسخی دندان‌شکن به رئیس‌جمهور آمریکا دهند که بدون تردید مردم یک بار دیگر در روز جمعه حضوری میلیونی خواهند داشت. مردم ایران با حضور پرشور و گسترده خود در روز 22 بهمن امسال نشان می‌دهند که پای ولایت فقیه و انقلاب خود ایستاده و با رهبری مقام معظم رهبری در برابر تمام قدرت‌‌های استکباری جهان ایستادگی خواهند کرد.

دعوت استاندار خوزستان از عموم مردم 

استاندار خوزستان در پیامی ضمن تبریک سالروز یوم الله 22 بهمن از عموم مردم استان دعوت کرد با حضور پر شور و حماسی در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ضمن میثاق با خون شهیدان و آرمان‌های بلند امام (ره) و رهبری بار دیگر عزم و اراده خود را در حمایت همه جانبه از انقلاب اسلامی و دستاوردهای عظیم آن در برابر دیدگان جهانیان به نمایش بگذارند.

بیانیه حزب اعتماد ملی منطقه خوزستان 

کوتاه زمانی است که دو تن از یاران صدیق امام از میان ما رفته اند حضرت آیت الله موسوی اردبیلی (ره)و حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) امید است از رهگذر وداع تاریخی ملت قدر شناس ایران با یاران امام راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال از همیشه عظیم تر و شکوهمندتر ونمونه تمام و کمالی از وحدت کلمه و همدلی باشد .اعضا و هواداران حزب اعتماد ملی منطقه خوزستان ضمن حضور یکپارچه خود در راهپیمایی روز جمعه22بهمن ماه 1395 از همه مردم خونگرم خوزستان نیز دعوت بعمل می آورد با حضور پر شور خود برگ زرین دیگری بر کتاب پر از حماسه تاریخ معاصر  ایران اسلامی بیفزایند.

دعوت فرماندار اهواز از مردم برای شرکت در راهپیمایی 

22 بهمن ماه سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب و رهایی ملت بزرگوار ایران از ظلم و ستم حکومت های شاهنشاهی و طاغوتی و استقلال ایران است. از مردم ولایت مدار ،استکبارستیز و همیشه درصحنه شهرستان اهواز دعوت می شود تا با حضور انقلابی و حماسی خود در راهپیمایی 22بهمن بار دیگر عظمت و شکوه این انقلاب را به همه جهانیان ثابت کنند و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب را به نمایش بگذارند.

پیام دعوت مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان

انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام راحل که با همراهی، وحدت، همدلی ، ایثار و فداکاری ملت ایران در یوم الله 22 بهمن به پیروزی رسید، نقطه عطفی درتاریخ ایران زمین است. فرهنگیان  و دانش آموزان استان خوزستان  همانند هميشه، با حضوري پر رنگ و انقلابي در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه 1395 ، با آرمان های والای حضرت امام خمینی (ره) تجدید میثاق می کنند و ضمن بیعت مجدد با مواضع حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، اراده ، سربلندی و عظمت ملت سرافراز ایران اسلامی را به نمایش در می آورند . 

پیام سید خلف موسوی شهردار اهواز

سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند ملت مسلمان ایران به رهبری حضرت امام خمینی (قدس سره) یادآور شکست تاریخی اندیشه طاغوت و تحقق وعده الهی در نصرت مستضعفان است. امروز در مقطع حساس و مهمی قرار داریم. امریکا از پشت نقاب دروغین تبلیغاتی خود بیرون آمده و در اوج حماقت، بار دیگر شجاعت و اتحاد ملت بزرگ ایران را به چالش کشیده است ، پس تردیدی نیست که در 22 بهمن امسال حماسه ای دیگر رقم خواهد خورد. همه می آییم تا بگوییم لحظه ای و ذره ای از  آرمان های رهبرمان دست نمی کشیم . همه می آییم تا بگوییم تنها گزینه روی میز فریاد "هیهات من الذله" ملت مسلمان ایران است. 22 بهمن همه می آییم.

دعوت حسین زاده معاون سیاسی استاندار از مردم 

مردم ولایت مدار خوزستان همواره در صف اول بیعت با نظام و رهبری ایستاده اند و در حوزه مسائل انقلاب اسلامی پیشتاز هستند، از این رو امسال نیز همانند هر سال در راهپیمایی 22 بهمن ماه حضور پرشوری خواهند داشت.

پیام نماینده شوش  

انقلاب اسلامی دستاوردهای  زیادی برای ملت داشته است که یکی از آنها اعتماد به نفس ملی و جایگاهی است که امروز ایران در محافل بین المللی به دست آورده است. حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن حمایت از انقلاب ، رهبری ، نظام اسلامی و پاسخ دندان شکن به یاوه گویانی است که سعی دارند ملت ما را تهدید و تحقیر کنند. حضور مردم هر گونه فکر تعدی به نظام جمهوری اسلامی ایران را مایوس و در نطفه خفه میکند.

پیام فرماندار خرمشهر 

ملت بزرگ ایران نه وابسته به شرق است نه وابسته به غرب ، ملت بزرگ ایران از همان ابتدای سال 42 فریاد نه شرقی نه غربی را برآورد. راهپیمایی 22 بهمن مظهر اتحاد ملی مردم ایران است ، مردم با حضور حماسی و پر خروش خود در راهپیمایی 22 بهمن جوابی دندان شکن به یاوه گویی های این رئیس جمهور دیوانه آمریکا خواهند داد .

پیام مدیر کل ارشاد خوزستان

بهار فجر امسال در فراغ یار دیرین امام و رهبری و پرگشودن شهدای آتش‌نشان، رنگ و بویی از جنس تهعد و تلاش برای آبادی ایرانی بهتر به خود گرفته است. فرصتی مغتنم است تا یاد و خاطره‌ی شهدای انقلاب، سال‌های دفاع مقدس و مدافعان حرم را گرامی بداریم. بی‌تردید ٢٢ بهمن‌ماه امسال با حضور مردم عزیز و غیور، بار دیگر حماسه‌ای زرین از افتخار را بر تاریخ این مرز و بوم حک می‌کنیم و موجی خروشان در جای‌جای ایران اسلامی روان خواهد شد.

به گزارش شوشان ، گفتنی است سایر تشکل های سیاسی ، احزاب و مسئولین نیز از جمله شوراهای شهر خوزستان ،دانشگاه ها ، فرمانداری ها ، نمایندگان ، مدیران و مسئولین خوزستان در شهرهای مختلف استان و ... با صدور بيانيه های جداگانه از مردم برای شرکت در راهپيمايي ۲۲ بهمن دعوت کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار