شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۰۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲
نامه سازمان دانشجویان و دانش آموختگان استان خوزستان به استاندار/ بحران اخیر در خوزستان زندگی مردم را مختل کرد / افزایش ناامنی روانی اجتماعی و خدشه بر اعتماد مردم / آیا در بروز این بحران هیچ قصور یا اهمال مدیریتی وجود نداشته است؟! / به رئیس جمهور گزارش کم کاری های وزارت نیرو را ارائه دهید
در پی بحران اخیر ایجاد شده در خوزستان ، سازمان دانشجویان و دانش آموختگان استان خوزستان (سدا) به استاندار خوزستان ...



شوشان: در پی بحران اخیر ایجاد شده در خوزستان ، سازمان دانشجویان و دانش آموختگان استان خوزستان (سدا) به استاندار خوزستان طی نامه ای خواستار گزارش کم کاری های وزارت نیرو به رییس جمهور و برخورد با مدیران کم کار شد. 

به گزارش شوشان ، در این نامه که نسخه ای از آن به شوشان ارسال شده ، آمده است:  بحران اخیر در خوزستان بویژه در اهواز، باوی، حمیدیه و کارون ، زندگی مردم را مختل کرد ، ناامنی روانی اجتماعی را افزایش داد و اعتماد مردم را دچار خدشه کرد . بی تعارف باید گفت حداقل در دو سه دهه اخیر مردم خوزستان به یاد ندارند که اینچنین امکانات اولیه و ابتدایی یعنی برق و آب و تلفن قطع و زندگی روزانه دچار بحران شود . 

در این میان تحلیل محتوای سخنان بیان شده در جریان سفر وزیر نیرو به خوزستان بویژه در جلسه ستاد بحران حاوی نکات جالب ، تامل برانگیز و البته تاسف آور بوده است . برای مثال معاون وزیر نیرو بیان کرده است حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان برای نوسازی پست های برق نیاز داریم و این درحالی است که وزیر نیرو اعلام کرده است فقط یکصد میلیارد تومان برای بهبود وضعیت تجهیزات برق تخصیص پیدا خواهد کرد . این بدین معناست که تنها یک صدم بودجه موردنیاز تامین شده است . از سوی دیگر در این جا این سوال مطرح است که چرا پیش از این مسئولین ذیربط ضرورت نوسازی پست های برق را تشخیص نداده بودند ؟ و اگر از نیاز پست های برق به نوسازی و بهسازی مطلع بودند چرا برای تامین اعتبار اقدام نشده بود ؟ 

استاندار محترم 

سوال مردم این است که آیا در بروز این بحران هیچ قصور یا اهمال مدیریتی ، سازمانی ، انسانی وجود نداشته است ؟ 

سخنان شما در ستاد بحران که عنوان کرده بودید " انتظار ما بر اين است كه مشكلات خوزستان حل شود و از امكانات و منابعی كه استان دارد براي خودش استفاده شود" و همچنین تاکید شما براینکه " خوزستان خدمات زيادي را به كشور ارائه مي دهد و انتظار است در اينجا كه احتمال آسيب پذيري است با سرعت بيشتري عمل شود. " همراه با سخنان فرماندار اهواز که ضمن گلایه از وضع موجود اظهار داشته بود "كساني كه بايد ژنراتور براي مردم فراهم كنند وزارت نیرو است نه ما ! " نشان می دهد عملکرد وزارت نیرو در خصوص بحران اخیر خوزستان قابل قبول نبوده است . 

با این وصف انتظار مردم این است حضرتعالی بدون هیچ ملاحظه ای مراتب قصور وزراتخانه نیرو را علنی و رسمی به رئیس جمهور محترم و هیات دولت اطلاع دهید تا با قصورها ، تقصیرها و بی توجهی های اجرایی در هرسطحی برخورد شود . از سوی دیگر اگر در سطح مدیران منطقه ای نیز مدیر و یامسئولی اهمال داشته است باید با قاطعیت و سرعت با وی برخورد شود . 


برچسب ها: شوشان ، بحران ، خوزستان
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
comment
0
0
comment نفرماييد توروخدا من كه گفتم خودم مقصرم مديران بيچاره چيكاره ان
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار