اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان با اشاره به این‌که مدیریت کارخانه، تیم اقتصادی استان و استاندار خوزستان پیگیر حل مشکلات به وجود آمده در بحث پرداخت حقوق‌ گروه ملی فولاد ایران هستند، گفت: تلاش می‌کنیم تا پیش از عید، حقوق عقب افتاده کارگران و کارکنان گروه ملی صنعتی فولاد ایران به آن‌ها پرداخت شود.
 
علی‌حسین حسین زاده اظهار کرد: مشکلات گروه ملی صنعتی فولاد ایران در بحث کلان از طریق استاندار خوزستان در حال پیگیری است. همچنین فرمانداری اهواز و معاونت اقتصادی استاندار نیز به دنبال تهیه مواد اولیه و حل مشکلات کارگران هستند.
 
وی افزود: با توجه به نزدیکی شب عید در حال پیگیری و تلاش هستیم تا مطالبات کارکنان و کارگران به آن‌ها پرداخت شود و در این زمینه از منابع مختلف در حال پیگیری برای حل مشکلات هستیم.
 
حسین زاده تصریح کرد: مجموعه استان در حال کمک هستند تا بتوان مشکلات گروه ملی که پس از مطرح شدن موضوع فساد مالی بوجود آمد و از آن زمان تاکنون این مشکلات بر روی دوش کارخانه باقی مانده است را حل کرد. در زمینه حل مشکلات کلان کارخانه نیز استاندار خوزستان پیگیر است تا بتواند موضوع واگذاری و سایر مسائل کلان کارخانه را حل کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار