اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷
 فرمانداران هویزه و رامشیر در احکام جداگانه ای اعضای ستاد انتخابات این دو شهرستان را منصوب کردند.

ناظم ثبوتی فرماندار هویزه در این احکام طالب کوتی را به عنوان دبیر ستاد انتخابات ، احمدکنانی عضو و مسئول کمیته پشتیبانی، ابراهیم ساکی به عنوان مسئول امورمالی کمیته پشتیبانی ، سیدمحمدباقرموسوی به عنوان عضو و مسئول کمیته اطلاع رسانی ،سیدفلاح چاوشیان به عنوان عضو و مسئول کمیته حراست و استعلامات ،مصطفی جلالی به عنوان عضو و مسئول کمیته حقوقی ،سعیدنصیری اصل به عنوان عضو و مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات ،عباس ساکی به عنوان مسئول امور هماهنگی و رضاساعدی رئیس اداره ثبت احوال را به عنوان عضو ستاد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا شهرستان منصوب کرد.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان رامشیردر احکامی ، اعضای ستاد انتخابات این شهرستان را منصوب کرد.

سعید فیوضی فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان رامشیر در احکام جداگانه‌ای رئیس و مسئولان کمیته‌های مختلف ستاد انتخابات این شهرستان را منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری این شهرستان در این احکام با اشاره به لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت ها بر رعایت بی‌طرفی و امانتداری از رای مردم وتلاش همه جانبه کمیته‌ها زیرنظررییس ستاد انتخابات شهرستان در راستای برگزاری انتخابات قانونی و سالم تاکید شده که به شرح زیر است .

بر اساس این گزارش روح الله شفیعی رئیس ستاد انتخابات ، بهروز مهرابی مسئول کمیته اجرایی ستاد ، مرتضی منیعی مسئول کمیته امنیتی و انتظامات و کمیته فناوری اطلاعات ستاد ، شریف شاغولی مسئول کمیته مالی و پشتیبانی ستاد ، رضا خدری مسئول کمیته حمل و نقل ستاد، عباس شیرازی مسئول کمیته آموزش ستاد، جلیل ظهیری مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد و زهرا شریفی عرب مسئول دبیرخانه ستاد انتخابات منصوب شدند.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا 29اردیبهشت ماه 1396 و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری برگزار می شود.

هفته گذشته نیز اعضای ستاد انتخابات استان خوزستان با احکام استاندار خوزستان منصوب شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار