اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۳۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: توسعه زیرساخت های ورزشی و تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام از اولویت کاری ماست.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:توسعه زیرساخت ها و تکمیل پروژه های عمرانی اولویت ورزش استان

افشین حیدری در گفتگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه که خوزستان از ظرفیت های بسیار زیادی برخوردار است اظهار کرد: در حال حاضر 271 پروژه عمرانی نیمه کاره در استان وجود دارد که برای تکمیل آن به 211 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان به ظرفیت های موجود در برنامه ششم توسعه اشاره کرد و افزود: درپی افزایش حضور خیرین و بخش خصوصی در ورزش هستیم اگر چه در حال حاضر یک هزار و 140 باشگاه خصوصی در استان فعالند و تنها 12 باشگاه دولتی در استان داریم.

وی در ادامه به برنامه های آتی اداره کل ورزش و جوانان استان اشاره کرد و افزود: استفاده از ظرفیت پیشکسوتان، سیاست گذاری در ورزش، ارتباط مستمر با آموزش و پرورش و استفاده از توان تمام نهادها و دستگاه های اجرایی از دیگر برنامه های ما برای توسعه ورزش استان است.

ترسیم چشم انداز در برنامه ششم توسعه

حیدری به ترسیم چشم اندازی برای ورزش استان در دوران برنامه ششم توسعه اشاره کرد و گفت: برنامه ششم توسعه می تواند تحولی بزرگ در ورزش استان ایجاد کند لذا باید چشم اندازی طراحی کرده و بر اساس آن حرکت کنیم.

وی با بیان این که امروز 4/5 درصد از جمعیت استان را ورزشکاران سازمان یافته تشکیل می دهند افزود: انتظار می رود در پایان برنامه ششم توسعه جمعیت ورزشکاران سازمان یافته به 10 درصد برسد.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه به توسعه ورزش همگانی در بین خانواده ها اشاره کرد و گفت: با توجه به امکاناتی که در اختیار داریم باید ورزش همگانی را در سطح استان به رتبه خوبی ارتقاء دهیم. 

وی با اشاره به این مطلب که برنامه ششم توسعه می تواند به توانمند شدن ورزش و مجموعه های ورزشی استان کمک شایانی کند، گفت: همه دستگاه های اجرایی باید در امر ورزش نسبت به اجتماع احساس تکلیف و مسولیت کرده و در بحث توسعه ورزش تلاش کنند.

حیدری در ادامه گفت: با توجه به درصد بالای طیف جوان استان، برنامه های مختلفی برای این قشر مهم و حساس جامعه داریم و سعی داریم شورای جوانان استان را فعال تر کنیم، امیدواریم با کمک سایر دستگاه ها بتوانیم وظیفه خود را در قبال جمعیت جوان استان ادا کنیم.

اعتقادی به تغییر منابع انسانی به شکل اتوبوسی نداریم

وی در پاسخ به این پرسش که در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر تغییر و تحولات جدید در پست های مدیریتی ورزش استان شنیده می شود گفت: متاسفانه در چند روز اخیر شایعه و حرف هایی به گوش می رسد که قرار است یک تیم جدید روی کار آید که اصلا چنین چیزی صحت ندارد.

وی با بیان این که منابع انسانی از ارکان هر سیستمی به شمار می آیند افزود: اگر مشکلی هم در منابع انسانی موجود باشد این طور نیست که همه افراد به شکل اتوبوسی تغییر کنند. ما هدفمان کار کردن است و قطعا در جاهایی که ضعف داشته باشیم آن را برطرف می کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار