اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳
نعیم حمیدی فعال رسانه ای:
کسی استاندار را مقصر نمی داند. کانون مشکل وزارت نیرو است. همه به این اجماع برای تقویت مسئولین محلی به اجماع رسیده اند...
  
نشست بررسی بحران زیست محیطی خوزستان و راهکارهای برون رفت از آن ، در تحریریه پایگاه خبری شوشان با حضور فرامند هاشمی زاده معاون عمرانی استانداری خوزستان ، جواد کاظم نسب الباجی نماینده اهواز ، گلمرادی نماینده ماهشهر و هندیجان ، دکتر مهدی قمیشی مشاور استاندار در امور آب و محیط زیست ، دکتر جعفری استاد دانشکده کشاورزی ملاثانی ، دکتر مهران افخمی فعال و صاحب نظر محیط زیست ، سید صدرالدین مرتضوی دبیر مجمع اصلاح طلبان خوزستان ، سید رضا طباطبایی عضو جمعیت توسعه سیاسی استان و همچنین با حضور جمعی از فعالان عرصه رسانه برگزار شد.  

در گزارش کامل شوشان با عنوان همگرایی و نگاه فراجناحی برای عبور از بحران ، متن کامل این گزارش آمده و در ذیل نیز سخنان هر یک از مدعوین به صورت مجزا منتشر می شود:
 
نعیم حمیدی فعال رسانه ای  گفت: کسی استاندار را مقصر نمی داند. کانون مشکل وزارت نیرو است. همه به این اجماع برای تقویت مسئولین محلی به اجماع رسیده اند اما بحث اصلی وزارت نیرو و مدیران منصوب به آن در خوزستان است. 

وی با اشاره به اینکه دولت باید برای بحران اخیر خوزستان برنامه بلند مدت ارائه دهد ، گفت:  سلامت مردم و زندگی شان به خطر افتاده است و مردم وقتی می بینند از حداقل امکانات زندگی نیز محروم شده اند اعتراض می کنند. نباید هراس داشته باشیم که چند نفر جلو استانداری تجمع کنند. این تجمع را نباید تضعیف استاندار و یا دولت محسوب کرد. 

نعیم حمیدی ادامه داد: اگر تجمع و اعتراض مردم نبود وزیران به خوزستان نمی آمدند. بنابراین نباید با مردم مقابله کرد. این مردم همان مردمی هستند که انقلاب کردند و در دفاع مقدس شهید دادند. 

این فعال رسانه ای افزود: مردم دیگر از شعلار خسته شده اند و 13 سال است که با پدیده ریزگردها دست به گریبانند و زجر می کشند. متاسفانه عده ای درصدد تقابل با مردم هستند. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار