شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷
فرماندار اهواز گفت: مردم منطقه غیزانیه بخش اعظمی از نفت کشور را تامین می کنند، در بعضی از روستاهای بخش غیزانیه چیزی حدود 20 حلقه چاه وجود دارد اما در نهایت تنها آزار و اذیت عاید آنها شده به آنها زحمت داده است.

اسماعیل ارزانی بیرگانی پیش از ظهر امروز در حاشیه  مراسم افتتاح همزمان ۶۵۷ مرکز جامع خدمات سلامت روستایی در روستای غیزانیه اهواز با ابراز خرسندی از حضور در منطقه غزانیه برای چهارمین‌بار و رسیدگی به مشکلات مردم این منطقه اظهار کرد: رسیدگی به حل مسائل و مشکلات بهداشتی یکی از مطالبات مردم منطقه غیزانیه از سال 93 تا کنون است که با توجه به فاصله این منطقه تا اهواز این درخواست‌ها طبیعی است.

 وی تصریح کرد: امروز نیز به واسطه افتتاح این پروژه فرصتی حاصل شد تا در خدمت مردم منطقه غزانیه باشیم و بتوانیم از نزدیک مسائل و مشکلات آنها را بررسی کنیم.

فرماندار اهواز با اشاره به اولویت‌های مسائل این منطقه تاکید کرد: مسائل به مربوط به راه و آب در این بخش را حل شده می‌بینیم چرا که  رایزنی‌های اولیه آن انجام شده است. 

ارزانی با اشاره به صدور چند سند زمین در این بخش توضیح داد: این اسناد به نام بهداشت در دفتر ثبت و احوال به ثبت رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم این منطقه بخش اعظمی از نفت کشور را تامین می‌کنند و در بعضی از روستاهای بخش غیزانیه  چیزی حدود 20 حلقه چاه وجود دارد اما در نهایت تنها آزار و اذیت عاید آنها شده به آنها زحمت داده است. 

ارزانی بیرگانی تاکید کرد: این مردم باید از بهترین امکانات در این منطقه برخوردار باشند، به طور حتم  اگر هرجای دنیا منطقه‌ای با این همه چاه نفت وجود داشت الان بهترین امکانات به آن تعلق می‌گرفت .

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود سطح بهداشت منطقه غیزانیه بالا برود چرا که حق مردم این منطقه بیش از این وضعیتی است که امروزه  شاهد آن هستیم.

فرماندار اهواز در پایان با بیان اینکه بخش زیادی از طرح بیابان‌زدایی در منطقه غیزانیه  اجرا می‌شود و کارهای اولیه مربوط به  آن انجام شده است خاطرنشان کرد: کانون اصلی آخرین گرد و خاکی که به اهواز آمد از منطقه غیزانیه گزارش شده است که امیدواریم با کارهای اجرایی که در خصوص بیابان‌زدایی شده است شاهد رونق منطقه شویم.

برچسب ها: غیزانیه ، نفت
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار