اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
خبر خوش مدیرکل ارشاد خوزستان به هنرمندان / بازپسگیری موزه هنرهای معاصر اهواز از بخش خصوصی / جوروند: پس از واگذاری به بخش خصوصی ، موزه از اهداف خود دور شده بود
واگذاری موزه هنرهای معاصر به بخش خصوصی و تبدیل آن به رستوران و فاصله گرفتن از وظایف اصلی ، از دو سال...


شوشان : پس از نزدیک به دو سال که موزه هنرهای معاصر اهواز به بخش خصوصی واگذار شده بود ، با تلاش ها و رایزنی های وزارت ارشاد ، مدیرکل ارشاد خوزستان و هنرمندان هنرهای های تجسمی ، موزه هنرهای معاصر از بخش خصوصی باز پس گرفته و بار دیگر به هنرمندان واگذار شد.

به گزارش شوشان ، واگذاری موزه هنرهای معاصر به بخش خصوصی و تبدیل آن به رستوران و فاصله گرفتن از وظایف اصلی ، از دو سال پیش اعتراضات و تجمعات گسترده هنرمندان را به دنبال داشت که با واگذاری مجدد آن به هنرمندان ، فعالیت هنرمندان رونقی دوباره می گیرد. 

در این زمینه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در گفتگو با شوشان ، گفت:  دو هفته پیش با پیگیری های هنرمندان هنرهای تجسمی و اداره کل ارشاد ، دکتر کاراندیش معاون وزیر ارشاد سفری به اهواز داشت و باز پس گیری موزه هنرهای معاصر به عنوان مطالبه جدی مطرح شد. 

جوروند افزود: پیرو این سفر ، جلسه ای با نماینده حقوقی وزارتخانه ، اداره کل ارشاد ، مدیر موزه هنرهای معاصر و هنرمندان هنرهای تجسمی برگزار و بنا شد یک نماینده حقوقی از طرف اداره کل ارشاد و یک نماینده حقوقی از سوی مدیر موزه جهت برآورد خسارت ها و هزینه های احتمالی ، تعیین شوند تا با پرداخت مبلغی ، موزه به صورت کامل باز پس گرفته شود. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با تشکر از هنرمندان هنرهای تجسمی ، رسانه ها ، وزارت ارشاد و همه کسانی به نوعی پیگیر این موضوع بودند ، گفت: در ابتدای انتصاب به عنوان مدیرکل ارشاد این وعده را دادم که رفع مشکل موزه هنرهای معاصر اهواز یکی از اولویت های اصلی خواهد بود. در این مدت ، همه دست به دست هم دادند تا این معضل که به گره کوری تبدیل شده بود  حل شود چرا که موزه هنرهای معاصر اهواز از وظایف اصلی خودش فاصله گرفته و با توجه به هزینه میلیاردی برای تاسیس آن ، از اهداف خود دور شده بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار