شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۲

مدیرکل فرودگاههای خوزستان گفت: فرودگاه بین المللی اهواز با دریافت مجوز ˈآپن اسکایˈ(open sky) از شرکت متبوع خود ، آماده پذیرش خطوط جدید هوایی از شرکت های داخلی و خارجی است.

ناصر صفاری افزود: با موافقت شرکت مادر تخصصی فرودگاههای کشور و به منظور رفاه حال مسافران و توسعه صنعت حمل و نقل هوایی ، فرودگاه بین المللی اهواز آمادگی دارد هواپیماهای مسافری از خطوط هوایی را پذیرش کند و در این ارتباط هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.

وی گفت:هم اکنون شرکت های ایران ایر ، ایران ایرتور ، آسمان ، ماهان ، نفت و چند شرکت دیگر دارای خطوط منظم هوایی در اهواز هستند ولی با توجه به ظرفیت های اقتصادی استان و نیاز به توسعه صنعت هوایی ، فرودگاه اهواز آمادگی دارد خطوط هوایی جدید را پذیرش کند تا پاسخگوی نیاز هموطنان باشیم.

مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان به افزایش خطوط هوایی اهواز -دبی و اهواز مشهد از سال آینده توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) خبر داد.

وی گفت: با افزایش این خطوط جدید هوایی ، گامی مهم در افزایش رضایتمندی مردم خوزستان برداشته شد که امیدواریم دیگر شرکت های هوایی نیز در راستای افزایش سطح خدمت رسانی به مردم ، خطوط هوایی خود را توسعه دهند.

صفاری از آمادگی این اداره کل برای ارایه خدمات پروازی و رفاهی خود به هموطنان در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: از 28اسفند ماه 91 تا 20 فروردین ماه 1392 کارکنان این اداره کل به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی مطلوب به مسافران هستند.

وی از برپایی سفره هفت سین در همه فرودگاههای کشور از جمله فرودگاه اهواز به منظور استقبال از نوروز و ایجاد روحیه امید و نشاط در مردم خبر داد و گفت: طرح تکریم مسافران و جلوگیری از واسطه گری و سودجویی در تهیه بلیط در ایام نوروزی اجرایی خواهد شد.

روزانه 80 فروند هواپیمای مسافری از طریق فرودگاه اهواز نشست و برخاست می کنند.

فرودگاه بین المللی اهواز دارای خطوط منظم هوایی به تهران ، مشهد ، کیش ، اصفهان ، تبریز ، شیراز ، بندرعباس ، رشت ، دبی و کویت و بالعکس می باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار