اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
فوتبال لیگ برتر باشگاههای خوزستان روز یکشنبه هشتم اسفندماه جاری هفته بیست و سوم خود را همچنان با پیشتازی استقلال رامشیر پشت سرنهاد.
در این هفته تیم استقلال  برتری خود را با شش گل بر پرسپولیس ویس دیکته کرد. توقف شاهین شهر امام دزفول در رویارویی با آنزان ایذه و پیروزی سپاهان ایذه، شهبازشادگان، استقلال ویس، جنوب باغملک و برد بی دردسر آبی پوشان حمیدیه از دیگر نتایج این هفته بود.

درحال حاضر استقلال رامشیر با ۵۱ امتیاز صدرنشین بلامنازع  رقابتها است که در فاصله سه هفته به پایان مسابقات با کسب تنها سه امتیاز می تواند راه قهرمانی خود را هموار کند. شاهین شهرامام دزفول، سپاهان ایذه و آبی پوشان حمیدیه به ترتیب مکان های دوم تا چهارم جدول را در اختیار دارند که برای کسب مکان دوم جدول همچنان رقابت فشرده ای را دنبال می کنند. جنوب سوسنگرد با شکست مقابل سپاهان ایذه همچنان در مکان پنجم جدول جا خوش کرده است. شهباز شادگان با جوانان جویای نامش در حال حاضر مکان ششم جدول را دراختیار دارد. این تیم در آبادان پاکدلان را با دو گل شکست داد.  

چهار تیم آنزان ایذه، جنوب باغملک، پرسپولیس ویس و پارسیان بندرامام در کمرکش جدول قرار دارند. استقلال ویس، پاکدلان آبادان، جاوید کارون اهواز و جم آبادان صف تیم های ته جدولی را تشکیل می دهند که در این میان کار جم آبادان به دلیل انصراف از ادامه مسابقات تمام شده تلقی می شود.

استقلال رامشیر که این هفته میزبان پرسپولیس ویس بود چنان به دروازه حریف هجوم آورد که قرمزپوشان مجبور به قبول شکست سنگین شش بر یک شدند. شاگردان عباس خادمی در تیم استقلال به دور از جار و جنجال و هیاهو تیم خود را به جمع تیمهای قدرتمند فوتبال خوزستان رسانده اند و فصل آینده فوتبال رامشیر را کشوری خواهند کرد. این هفته آبی پوشان طوفان به راه انداختند. شاگردان ابراهیم اشکش در تیم  پرسپولیس ویس که خیلی زود دروازه استقلال را گشوده بودند هیچگاه تصور نداشتند با یک شکست بسیار سنگین مواجه خواهند شد.

گلهای طاهر غبیشاوی (دو گل)، حمید حمید، حسین حمید، علی خالدی و شاکر شریفی تماشاگران را غرق در تماشای گل کرده تا استقلال یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیکتر شود. در این بازی حمید حمید با یک گل زده و سه پاس گل چهره شاخص تیم استقلال رامشیر بود.

شاهین شهرامام دزفول با توجه به موقعیت خود در جدول بر آن بود تا با غلبه بر حریف میانه جدولی خود آنزان ایذه  همچنان درکورس قهرمانی قرار گیرند. یاران جواد دلکرم موقعیت های بی شماری را از دست دادند اما توپی بر تور دروازه بوسه نزد و تماشاگران بدون دیدن گل ورزشگاه را ترک کردند. شاهین با ۴۴ امتیاز رده دوم جدول را در اختیار دارد.

پس از پایان بازی جواد دلکرم سرمربی تیم شاهین شهرامام دزفول نتیجه بازی را ناعادلانه دانست و اظهار کرد: بازیکنان ما  بیش از ۱۰ موقعیت ۱۰۰درصد گل را به هدر دادند در کل نتیجه عادلانه نبود.

سپاهان ایذه تیم جنگنده و پرتحرک رده سوم جدول در یک بازی برترو کوبنده موفق شد تیم جنوب سوسنگرد را با چهار گل شکست دهد تا همچنان رده سومی را از آن خود کند. در این بازی که در استادیوم تختی ایذه برگزارشد برای طلایی پوشان ایذه  عیسی موسوی ( ۲ گل) ستار باقری و محمد محمدی گلزنی کردند. سپاهان ایذه با کسب سه امتیاز جمع امتیازات خود را به ۴۳ رساند.

پس از پایان بازی جواد سواری مدیرعامل تیم جنوب سوسنگرد با گلایه از برگزارکنندگان بازی عنوان کرد: بدون اینکه به تیم ما اطلاع بدهند روز جمعه به ایذه آمدیم تازه آنجا مطلع شدیم بازی کنسل شده است.

وی افزود: قبل از اینکه به سمت ایذه حرکت کنیم به هیئت فوتبال استان زنگ زدیم، گفتند به هیچ عنوان بازیها کنسل نمی شود ولی در کمال ناباوری از بچه های تیم ایذه فهمیدیم بازی لغو شده است.

سواری با بیان اینکه بیشتر بازیکنان حاضر نشدن تیم را همراهی کنند، گفت: خستگی راه هنوز بر تن بازیکنانی که حاضر شده بود دو روز پیش به ایذه سفر کنند نمایان بود.

مدیرعامل تیم جنوب در پایان بیان کرد: باخت را می پذیریم ولی کاش برنامه ریزی دقیق تری صورت می گرفت تا حق تیمی ضایع نشود.

آبی پوشان حمیدیه نیز با هدایت راهی مناهی که پنجه در پنجه رقیبان می افکند، هفته بیست و سوم مسابقات را  به دلیل انصراف تیم جم آبادان به سه امتیاز بی دردسر رسید تا با ۴۲ امتیاز در مکان چهارم قرار بگیرد.

شهباز شادگان با تلاش بازیکنان جوان و مربی زحمتکش خود شیرازی در آبادان مقابل پاکدلان که اینروزها حال خوشی ندارد با دو گل به یک پیروزی دلچسب دست یافت. برای شهباز ابراهیم عساکره در دقیقه ۲۵ و رضا بازوله در دقیقه ۷۵ گلزنی کردند. شهباز شادگان با ۳۴ امتیاز در مکان ششم و پاکدلان با ۱۹ امتیاز در انتهای جدول دست و پا می زنند.

استقلال ویس در حالی که شکست هایی در هفته های گذشته متحمل شده بود در بندرامام مقابل پارسیان هر چه خواست انجام داد و سرانجام با سه گل پارسیان را  از سر راه خود برداشت.

جنوب باغملک هم شکست دیگری به جاوید کارون اهواز تحمیل کرد تا جاوید خطر سقوط را احساس کند، سه گل جنوبی ها، آنها را با ۳۲ امتیاز در رده هشتم قرار داد. جاوید کارون اهواز باید برای فرار از سقوطش تلاش کند در غیراینصورت در سراشیبی سقوط به دسته اول استان قرار می گیرد.

 در پایان هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال باشگاههای خوزستان تیم های استقلال رامشیر با ۵۱ امتیاز، شاهین شهر امام دزفول با ۴۴ امتیاز و سپاهان ایذه با ۴۳ امتیاز در رده های اول تا سوم جدول رده بندی این مسابقات قرار گرفتند .

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار