اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
 فائزه هاشمی گفت: قصد سفر به خارج را هم ندارم چه برسد به مهاجرت.
 
دختر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در گفت‌وگو با روزنامه «ایران» در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که «اخیراً شایعه شده، قصد مهاجرت دارید»، گفت: «خیر. برنامه سفر هم ندارم چه برسد به این که بخواهم مهاجرت کنم.»

او در پاسخ به این که «شایعه شده می‌خواهید مقیم لندن، کانادا و... شوید»، تأکید کرد: کاملاً دروغ است و نمی‌دانم منبع این شایعات چیست. فراموش نکنیم که شایعات بی‌دلیل ایجاد نمی‌شود. این شایعات و شایعات دیگر را می‌سازند تا در بزنگاهی از آنها بهره‌برداری کنند. همین طور که برای بابا همین کار را کردند.

دختر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی همچنین در پاسخ به سؤالی مبنی بر اختلاف در خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بعد از درگذشت وی تأکید کرد: «ما الان همه به هم نزدیک هستیم. از سال ۸۴ به بعد و انتخابات ریاست‌جمهوری از نظر فکری به هم نزدیک‌تر شدیم. البته پیش از آن هم نمی‌توان گفت که اختلافی بود. ما هیچگاه جدا نبودیم. بعد از ۸۸ این نزدیکی بیشتر شد و این روند از این پس هم تداوم خواهد داشت. فکر می‌کنم ما از معدود خانواده‌های سیاسی هستیم که این قدر پشت هم هستیم.»

روز یکشنبه سایت انصارکلیپ، فایل صوتی از سخنان سیدجواد کریمی‌قدوسی را با عنوان «سخنان مهم کریمی‌ قدوسی در قم» منتشر کرد. وی در این سخنان مدعی شده بود که «بعد از فوت آقای هاشمی در خانواده ایشان خیلی اختلافات عمیقی پیش آمد. در یکی از این جلسات فائزه و یاسر استدلال می‌کنند که ما بچه‌ها همه باید از کشور خارج بشویم و به کانادا برویم و بگوییم که مادر مریض است و برای مداوای او باید از کشور خارج شویم. البته آنجا هم کلی اموال و املاک برای این منظور فراهم کرده‌اند.»

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار