شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
تجمع مقابل استانداری خوزستان/ مطالبه 5 ماه حقوق معوقه
حدود 300 نفر از پرسنل گروه ملی فولاد اهواز به همراه خانواده های شان جلوی استانداری خوزستان تجمع کردند.


شوشان: حدود 300 نفر از پرسنل گروه ملی فولاد اهواز به همراه خانواده های شان جلوی استانداری خوزستان تجمع کردند. 

به گزارش شوشان ، هم زمان با سفر نوبخت و رییس برنامه بودجه به اهواز، امروز سه شنبه 10 اسفندماه بیش از 300 نفر از پرسنل گروه ملی به همراه خانواده های خود در اعتراض به عدم پرداخت حدود 5 ماه حقوق معوق خود جلوی درب استانداری خوزستان تجمع کردند.

معترضان با پلاکاردهایی در دست و با شعارهایی نظیر "5 ماه حقوق حق مسلم ماست" خواستار دریافت چندماه حقوق معوقه خود شدند. برکناری مدیران ناکارآمد شرکت گروه ملی و نیز تعیین تکلیف مالکیت شرکت از دیگر مطالبات معترضان بود.

یکی از این کارگران به خبرنگار شوشان گفت: هنوز بانک ملی مالکیت گروه ملی را رسما اعلام نکرده و در سایت این بانک خبری از تایید این مطلب دیده نمی شود لذا وضعیت شرکت گروه ملی هنوز نامشخص و مبهم است. ما انتظار داشتیم با مشخص شدن وضعیت مالکیت شرکت، چرخ شرکت بچرخد اما هنوز هم شرکت بدون مواد اولیه و بودجه مالی برای پرداخت حقوق کارکنان اش است.

گفتنی ست صبح امروز سه شنبه، نوبخت، سخنگوی دولت و رییس برنامه و بودجه کشور به همراه هیئتی به منظور پیگیری مسائل مربوط به ریزگردها و نهال کاری وارد اهواز شدند. در همین حال حجتی، وزیر جهادکشاورزی که شب گذشته برای سفری دو روزه در همین خصوص وارد اهواز شده بود نیز در این سفر و بازدید هیئت دولت دیده می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار