شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶
تعیین تکلیف رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان خوزستان
ابراهیم عامری، سلامی ، فضیلت پور، محمد رضا شجاعی ، علی عماد و لطیفی بیشترین شانس...
شوشان: شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خوزستان عصر فردا شنبه ، 14 اسفندماه 95 به منظور انتخاب هیئت رئیسه و رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان خوزستان تشکیل جلسه می دهد.

هرچه به زمان برگزاری انتخابات نزدیکتر می شویم، حساسیت  سیاسی نیز در افکار عمومی نسبت به این رخداد مهم کشوری افزایش می یابد. گروه ها و جریان های سیاسی  هم به عنوان موثرترین  بازوی سیاسی در انتخابات، طی روزهای اخیر انتشار مواضع خویش را از طریق رسانه های حقیقی و مجازی شدت بخشیده اند.

به گزارش شوشان، تشکیلات بزرگ اصلاح طلبان خوزستان نیز که در قالب شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب شکل گرفته است ، عصر فردا با برگزاری انتخاباتی درون تشکیلاتی ،تکلیف هیئت رئیسه، رئیس واعضای  کارگروه های شورا را بر اساس آیین نامه اعلامی و در سه کارگروه امور شهرستانها، تعامل و برنامه ریزی برای تعیین شاخص ها ، مشخص می کند.

طبق شنیده های شوشان، در این انتخابات که عصر فردا 14 اسفندماه 95 راس ساعت 18 در سالن جلسات مرکز آموزش های پیشرفته خوارزمی کیانپارس ، با حضور افراد حقوقی و حقیقی برگزار می شود فضیلت پور ، ابراهیم عامری، عبدالله سلامی ، محمد رضا شجاعی ، علی عماد و لطیفی بیشترین شانس را برای کسب آرای لازم جهت تصدی کرسی ریاست شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان خوزستان دارند.

در عین حال برخی از چهره های شاخص اصلاح طلبی نیز قصد کناره گیری از انتخابات اعضای هیئت رئیسه شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان خوزستان را دارند و ضمن ابراز نگرانی از لابی های احتمالی  پشت پرده این انتخابات ، بر هر چه شفاف تر برگزار شدن انتخابات پیش رو که سرنوشت سیاسی اصلاح طلبان خوزستان را در استان رقم می زند ،تاکید دارند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار