اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷

شنبه ١٤ اسفندماه ١٣٩٥ آئین افتتاح بیمارستان شهید دکتر بقایی ٢ با حضور دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر محمد حاجی آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت، آیت‌الله محمد حسین احمدی شاهرودی نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، سردار عبداللهی معاون بهداشت و درمان نیروهای مسلح، سردار خادم السیدالشهداء فرمانده قرارگاه کربلا، سردار فتحیان مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده امام جمعه موقت اهواز، دکتر غلامرضا شریعتی استاندار استان خوزستان، دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، جمعی از خانواده شهدای مدافع حرم و برادر شهید دکتر بقایی برگزار شد.

سردار احمد عبداللهی معاون بهداشت و درمان نیروهای مسلح در این مراسم ضمن نثار درود بر ارواح شهدای انقلاب اسلامی، مدافعین حرم و شهدای عرصه بهداشت و درمان به ویژه شهید دکتر مجید بقایی، گفت: خدا را شاکریم که در یک تعامل و هم افزایی مشترک با دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز توانستیم بیمارستان شهید دکتر بقایی 2 را راه‌اندازی کرده و این خدمت ارزنده را به استان شهید پرور خوزستان تقدیم کنیم.

وی ادامه داد: سپاه، نهادی  مردمی است که رویکرد آن خدمت به مردم و استفاده از تمام ظرفیت‌ها و شیوه‌های مختلف برای خدمت‌رسانی، محرومیت زدایی، تعامل با مجموعه های مختلف مردم نهاد و دولتی است.

عبداللهی با اشاره به همکاری سپاه و وزارت بهداشت در ایجاد بیمارستان شهید دکتر بقایی 2 با استفاده از ظرفیت فضای فیزیکی سپاه افزود: مردم ‌یاری و تعامل با دستگاه‌های دولتی از دیگر رویکردهای سپاه است که مصداق این حرکت ارزشمند و ارزشی، تعامل با دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بود که در حال حاضر می‌بینیم منجر به افزایش 400 تخت با راه‌اندازی بیمارستان شهید دکتر بقایی 2 شده است و این حرکت در مسیر کمک به خلق خدا و کمک به میهن اسلامی است.

معاون بهداشت و درمان نیروهای مسلح در پایان تصریح کرد: بیمارستان شهید دکتر بقایی ٣٠ سال پیش راه‌اندازی شد و خدمات قابل توجهی به رزمندگان اسلام ارائه داد و بیش از ١٠ هزار نفر از رزمندگان اسلام در این بیمارستان خدمات درمانی دریافت کردند. امروز خرسندیم که تعامل و همکاری‌های صورت گرفته به ثمر نشست و شاهد راه‌اندازی بیمارستان شهید دکتر بقایی ٢ هستیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار