شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱



دو رکابزن فعال محیط زیست رامهرمزی همزمان با روز درختکاری در اعتراض به استفاده شهروندان از خودروی شخصی و افزایش مشکلات زیست محیط استان خوزستان، جادهای این استان را با دوچرخه رکاب زدند.

به گزارش ایرنا ' امیر ممبینی و ساسان ابوالعباسی' روز یکشنبه هدف از اقدام خود را حمایت از محیط زیست و اعتراض به بروز ریزگردها در استان اعلام کردند. 

امیر ممبینی افزود:انعکاس مشکلات مردم در زمان ریزگردها و مشکلات زیست محیطی نظیر پساب های صنعتی از دغدغه هایی است که در این سفر پیگیر آن هستیم. وی اظهار داشت:همچنین اعتراض به تردد خودروهای تک سرنشین از دیگر اهداف این اقدام زیست محیطی است.

ممبینی تاکید کرد:هدف از این اقدام، رساندن صدای مردم به وزارت نیرو است که مسئول اصلی سد سازی ها و بحران ریزگردها بوده و در این راه از نمایندگان مجلس و فراکسیون محیط زیست و همچنین سازمان محیط زیست نیز درخواست می‌شود که با فعالان زیست محیطی همراهی کنند.

عضو انجمن زیست پویان رامهرمز در خصوص هدف خود از این اقدام، گفت:دلواپس محیط زیست هستم و به احترام زندگی دیگران با دوچرخه سفر می‌ کنم. ممبینی تصریح کرد:برای ارتباط نزدیک با شهروندان و احترام به محیط زیست، برای دوری از هیاهوی زندگی و سفر کم هزینه با دوچرخه سفر می ‌کنم.

این فعال محیط زیست گفت:تاکنون با شعار ' سفیر نفس ' و حمایت از رودخانه کارون و اعتراض به انتقال آب از سرشاخه های آن به استان های البرز، تهران، لرستان، مرکزی، فارس، قم و کهکیلویه و بویراحمد با دوچرخه سفر کرده ایم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار