اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲

دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پیامی کسب مقام سوم کاروان ورزشی دانشگاه را در بین ۵۱ دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی شرکت کننده در دومین المپیاد ورزشهای همگانی دانشجویان دختر دانشگاه های علوم پزشکی کشور به دانشجویان، خانواده های آنان و جامعه دانشگاهی تبریک گفت.

متن پیام بشرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

کسب مقام سوم توسط دانشجویان ورزشکار دختر دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در دومین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان دختر دانشگاه های علوم پزشکی کشور، دستآورد ارزشمندی بود که در سایه الطاف الهی، تلاش متعهدانه و غیرتمندانه ورزشکاران عزیز، اهتمام مربیان و سایر عوامل اجرایی و نیز کوشش بی‌وقفه مدیران و کارکنان معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، به‌دست آمد که در کارنامه پرافتخار دانشگاه علومم پزشکی جندی شاپور اهواز به ثبت رسید. ارزش این موفقیت در کنار مشکلات متعددی از جمله شرایط زیست محیطی استان و کمبود مزمن فضاهای فیزیکی ورزشی در دانشگاه در رقابت با دیگر دانشگاه های بزرگ نمودی دو چندان دارد.


اینجانب توفیقات بدست آمده در این آوردگاه بزرگ ورزشی را به این دانشجویان عزیز ,خانواده های محترم شان و همچنین جامعه بزرگ دانشگاهی تبریک گفته و از دانشجویان ورزشکار و همکاران خود در معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه قدردانی می‌نمایم .


امیدوارم ورزش دانشگاهی کشور با تأییدات خداوند متعال و اهتمام ورزشکاران و دست‌اندرکاران این حوزه، در تداوم بالندگی روزافزون خود، ضمن گسترش فضای نشاط و محاسن اخلاقی در سطح دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، ورزش کشور را در سطوح ملی و بین‌المللی بیش از پیش توسعه دهد.

 

دکتر اسماعیل ایدنی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

   

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار