اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹

دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با صدور پیامی از پرسنل دانشگاه به جهت تلاشهای صورت گرفته برای افتتاح بیمارستان شهید دکتر بقایی2 تقدیر نمود. متن پیام به شرح زیر است:

                   

                                                                                                      بسم الله الرحمن الرحیم

          "من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق"

 

همکاران عزیز و سختکوشم در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز،

با سلام و احترام،

هفته جاری شاهد به ثمر نشستن نهایی یکی از دستآوردهای مهم دانشگاه در حوزه درمان بودیم. شنبه 14 اسفندماه 1395 به روزی به یاد ماندنی در تاریخ دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مبدل گردید؛ روزی که ظرفیت قابل توجهی به تخت های بیمارستانی استان اضافه و خدمتی ماندگار به مردم شریف خوزستان در اذهان ثبت و ضبط گردید.

بدون شک، تلاشها و زحمات شبانه روزی و طاقت فرسای تمام همکاران دلسوزی که در چندماه اخیر، متحد و همدل، ترجمان واقعی خدمتگزاری به بیماران به ویژه بیماران سرطانی را به منصه ظهور رساندند، نه با زبان گفتار قابل بیان است و نه با زبان نوشتار، بلکه تنها باید با زبان دل از یکایک این همکاران تلاشگر قدردانی نمود و دستان پرمهرشان را به گرمی فشرد.

از نیروهای تاسیسات و خدمات گرفته تا پرستاران، بهیاران، کارکنان امور اداری و مالی، مدیران، پزشکان و اعضاء هیئت علمی که با درک صحیح از شرایط و مقتضیات زمانی و مکانی موجود، سراپا همت گشتند تا نشان دهند هماره برای ثبت بزرگی و غیرت، آماده اند و می خواهند به نوبه خود با برداشتن گام های بزرگ، خوزستان را به جایگاه واقعی خویش برسانند و ذره ای از آلام مردمانش بکاهند.

اینجانب بر خود لازم می دانم علاوه بر قدردانی صمیمانه از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین فرمانده و کادر مخلص مرکز بهداری رزمی جنوب، بنا بر وظیفه انسانی و اخلاقی خویش، از تک تک همکاران خدوم و مهربانم در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که در طی این مسیر سخت و دشوار، از ابتدای جرقه خوردن ایده تا روز افتتاح بیمارستان شهید دکتر بقایی 2، لحظه ای حمایت ها و همراهی های ارزنده خویش را دریغ ننمودند، از صمیم قلب تشکر و سپاس ویژه داشته باشم و ارادت قلبی و خالصانه خویش را به آنها ابراز بدارم.

از حضرت دوست خواهانم توانی مضاعف به ما در مسیر خدمتگزاری بیشینه و بهینه عنایت بفرماید تا بیش از پیش بتوانیم با قدم هایی استوارتر، پروژه های بزرگی که با همراهی ها و حمایت های صورت گرفته در سه و نیم سال گذشته، فازهای انتهایی خود را سپری می کنند و یک به یک آماده افتتاح می شوند را با خلوص نیت و ارادت کامل، نهایی ساخته و به ساحت مقدس مردم شریف خوزستان تقدیم بنمائیم. ان شاء الله

 

 

                                                                                 دکتر اسماعیل ایدنی

                                                                 رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار