اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲
با حضور دکتر غلامحسین خواجه رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز، نشست مجمع سالانه کانون هیئت‌رئیسه ادوار دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، در این نشست دکتر خواجه با تقدیر از اعضای کانون، گفت: از زمان پذیرش مسئولیت ریاست دانشگاه در ادامه تلاش‌های روسای پیشین برای ارتقاء جایگاه دانشگاه و جبران عقب‌افتادگی‌ها اقدامات بسیاری انجام‌شده است.

وی افزود: ازجمله این اقدامات می‌توان به تمرکز فعالیت اعضا هیئت‌علمی در دانشگاه و انجام فعالیت‌های پژوهشی، اصلاح آیین‌نامه پژوهانه و شیوه‌نامه ترفیع و ارتقاء در جهت ارتقاء دانشگاه، تکمیل پروژه‌های ناتمام دانشگاه ازجمله سالن ورزشی مجتمع خواهران، آزمایشگاه شیمی، دانشکده علوم زمین، سوله دانشکده علوم آب با استفاده از اعتبارات وزارت نفت، احداث مرکز تحقیقات پتروشیمی، حفاری، پروژه دانشکده نفت و گاز و پتروشیمی با استفاده از اعتبارت وزارت نفت، واگذاری مهمان‌سرای دانشگاه به پیمانکار جدید با در نظر گرفتن امکاناتی برای اعضای هیئت‌علمی ازجمله پیش‌بینی 30 دهنه پارکینگ و 30 اتاق برای استفاده اعضای هیئت‌علمی و حذف ورودی برای استفاده از سالن‌های مراسم اشاره کرد.

در ادامه این نشست دکتر خواجه خواست تا چنانچه نقد و انتقادی در جهت بهبود امور وجود دارد، ارائه گردد. دکتر حمیدرضا غفوری معاون طرح و برنامه دانشگاه شهید چمران اهواز نیز در این نشست گزارشی تکمیلی ارائه و از دکتر حسین زاده معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان و عضو کانون هیئت‌رئیسه ادوار این دانشگاه خواست تا استانداری در راستای تحقق برنامه‌هایی که مقرر شد از سوی استانداری موردحمایت قرار گیرد، انجام گردد.

دکتر حسین زاده معاون سیاسی  و اجتماعی استاندار خوزستان  و عضو کانون اظهار کرد: خوشبختانه ارتباط استانداری با دانشگاه در سطح خوبی است. استانداری تلاش می‌کند حداکثر کمک را با استفاده از بودجه‌های استانی و ملی به دانشگاه داشته باشد و امیدواریم سال آینده با دو برابر شدن بودجه استان این کمک بیشتر شود.

وی افزود: ارتقاء سطح رضایت اجتماعی در استان و تقویت نهادهای اجتماعی در کنار نهادهای سیاسی ازجمله راهبردهای در نظر گرفته شده استان است که به همکاری دانشگاه می‌توان به آن رسید.

تجهیز آزمایشگاه‌ها و نو کردن وسایل به ویژه برای استفاده دانشجویان تحصیلات تکمیلی و انجام پژوهش‌ها، اطلاع‌رسانی امور انجام‌شده توسط  رئیس دانشگاه به اعضای هیئت‌علمی و کارکنان و... ازجمله پیشنهادات ارائه‌شده از سوی اعضای کانون بود.

در خاتمه نیز پس از ارائه توضیحاتی از سوی دکتر نبی پور رئیس هیئت‌مدیره کانون، اعضای هیئت‌مدیره برای یک نوبت دیگر انتخاب شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار