شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳


شوشان: نخستین نشست مجمع عمومی انجمن دانش‌آموختگان دانشگاه شهید چمران اهواز پنجشنبه نوزدهم اسفندماه با حضور جمعی از دانش‌آموختگان ادوار دانشگاه، رئیس دانشگاه، اعضای هیئت مؤسس انجمن و حجت‌الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی رئیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان در دانشکده علوم برگزار شد.

در آغاز این نشست دکتر غلامحسین خواجه رئیس دانشگاه در سخنانی بر تقویت رابطه میان دانشگاه و دیگر دستگاه‌ها، ارتباط میان دانش‌آموختگان دانشگاه، لزوم بهره‌مند شدن دانشگاه و دانشجویان از تجربه‌های شغلی دانش‌آموختگان اشاره و آمادگی دانشگاه برای هرگونه همکاری با این انجمن را اعلام کرد.

در ادامه نشست، دکتر نعیم عرفانی مجد نماینده هیئت مؤسس به تشریح اساسنامه انجمن و ارکان آن و آیین‌نامه مربوطه پرداخت و گزارشی از روند اخذ مجوز تأسیس انجمن ارائه نمود و بر لزوم مشارکت همه دانش‌آموختگان برای تحقق اهداف این انجمن تأکید کرد.


پس‌ازآن، پاسخ به پرسش‌ها با حضور هیئت مؤسس انجام شد و طی آن، حاضران در نشست به بیان دیدگاه‌های خویش پیرامون حرکت‌های آینده انجمن و لزوم مشارکت دادن دانش‌آموختگان شاغل در بخش‌های دولتی و خصوصی در فعالیت‌ها پرداختند.

در ادامه هر یک از داوطلبان عضویت در شورای اجرایی انجمن، به معرفی کوتاه خودپرداخت و در پایان، زیر نظر هیئت‌رئیسه سِنی رأی‌گیری با ورقه به عمل آمد و نامبردگان زیر  به‌عنوان اعضای اصلی و علی‌البدل شورای اجرایی انجمن دانش‌آموختگان دانشگاه شهید چمران اهواز  برای مدت دو سال انتخاب شدند:


۱_ دکتر مهناز کسمتی
۲_دکتر نعیم عرفانی مجد
۳_دکتر پیمان کاظمی نژاد
۴_مهندس مجید عباد ناصری
۵_مهندس مسعود حقیقی
۶_دکتر عبدالحمید معرف زاده
۷_دکتر حسین حمیدی نجات
۸_دکتر امین آسودار(علی البدل)
۹_ دکتر محمدتقی رونق (علی‌البدل)



نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار