اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۸۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۵
شوشان: در آخرین پنجشنبه سال تمام آرامستانهای کشور به رسم برپایی سنت دیرینه " پنجشنبه آخر سال " آکنده از حضور انسانهایی می شود که همه در غم فقدان عزیزی روزگار را سپری می کنند و زمستانی که واپسین لحظات بودنش را نفس کشیده و بهاری که برای آمدن لحظه شماری می کند و دلهایی که بیقرار از نبودن کسانی است که نوروز و یا نوروزهای گذشته را در کنارشان بر سفره هفت سین می نشستیم .

آری سخت ترین کار در این روزهای پایانی سال 95 خانه تکانی و زدودن غبار از قاب عکس عزیزانی است که دیگر در بین ما نیستند . سازمان آرامستانهای اهواز امسال همانند سالهای گذشته پر بود از حضور کسانی که با زمزمه حمد و سوره و آهی که از حسرت نبودن عزیزی کشیده می شد بر مزار عزیزان از دست رفته شان این روز را سپری کردند .

سازمان آرامستانها با هماهنگی دستگاههای مرتبط از جمله نیروی انتظامی , راهنمایی و رانندگی , آتش نشانی , اورژانس 115 , اتوبوسرانی و تاکسیرانی و ... تمام شرایط را برای حضور تعداد کثیری از همشهریان اهوازی بر سر مزار عزیزانشان مهیا کرده و امکانات لازم را فراهم نمود .


حسین برون مدیرعامل سازمان آرامستانهای شهرداری اهواز بیان داشت: امسال سازمان آرامستانها برنامه ویژه ای برای لحظه تحویل سال تدارک دیده است از جمله غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا , نثار گل و گلاب , مراسم تحویل سال با سخنرانی حجت الاسلام زرشناس و نوای دلنشین حاج صادق آهنگران در جوار شهدای گرانقدر مدافع حرم , پخش دعای تحویل سال و پیام مقام معظم رهبری از سیستم صوتی در سراسر گلزار و آرامستان و ...

برون با اشاره به حضور بالای زائرین در پنجشنبه آخر سال تاکید کرد که با توجه به تمهیدات ترافیکی ویژه ای که با هماهنگی راهنمایی رانندگی و سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی برای سهولت تردد زائرین صورت گرفته بود بحمدالله تردد و انتقال این عزیزان به راحتی صورت گرفت .













نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار