اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸
شوشان: فرماندار رامشیر خبر داد : 57  نفر داوطلب در نخستین روز ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان رامشیرثبت نام کردند .

‌به گزارش کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان رامشیر سعید فیوضی فرماندار رامشیر با بیان اینکه ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان رامشیر  از ساعت 8 صبح روز دوشنبه در محل فرمانداری و بخشداری ها آغاز شده است ، از ثبت نام 57 نفر تا پایان‌ روز اول ثبت نام خبر داد .

فیوضی افزود : از مجموع 57 نفر داوطلب جهت حضور در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا ، 39 نفر از بخش مرکزی ، 8 نفر از بخش مشراگه ، 7 نفر از شهر رامشیر و 3 نفر نیز از شهر مشراگه در محل ثبت نام در فرمانداری و بخشداری های شهرستان ثبت نام کردند و  25 نفر آنها نیز سابقه عضویت در ادوارگذشته شوراها را دارند.

رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان رامشیرگفت : ثبت نام از داوطلبان ‌تا روز ششم فروردین ماه سال 96 ادامه دارد و به داوطلبان توصیه می شود کار ثبت نام را به روزهای پایانی موکول نکنند و با در دست داشتن مدارک لازم با مراجعه به فرمانداری‌ و یا بخشداری محل در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کنند .

گفتنی است پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور 29 اردیبهشت ماه سال جاری ،همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار