اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
مقدماتی جام جهانی آسیا گروه دوم
عربستان با امارات در امارات ، ژاپن در ایران باعراق و استرالیا در سیدنی با تایلند رو به رو می شوند. اما دو هفته دیگر بسیار سنگین است. ژاپن با استرالیا بازی می کند و هر دو تیم با عربستان بازی خواهند کرد. دیدارهایی که برنده اش تیم های صعود کننده به جام جهانی را تشکیل می دهند مهمترین بازی هم بازی نهایی گروه میان عربستان و ژاپن در جده است.
تیم ملی ژاپن به صدر گروه دوم مسابقات جام جهانی در منطقه آسیا صعود کرد. 

به گزارش عصرایران ، از هفته هفتم رقابت های مقدماتی جام جهانی در گروه دوم آسیا تیم های عراق و عربستان به دیدار هم رفتند و تیم عربستان موفق شد با پیروزی یک برصفر هم امتیازی اش را با ژاپن حفظ کند. 

تیم ژاپن هم با پیروزی پر گل خود صدرجدول را در اختیار گرفت ادر فاصله 3 هفته به پایان مسابقات مقدماتی جام جهانی در آسیا شرایط صعود پیچیده شود. 

در رقابت های باقیمانده گروه حالا همه تیم های بالای جدول در هفته های باقیمانده روبه روی هم قرار می گیرند تا تکلیف گروه مشخص شود. 

عربستان با امارات در امارات ، ژاپن در ایران باعراق و استرالیا در سیدنی با تایلند رو به رو می شوند. 

اما دو هفته دیگر بسیار سنگین است. ژاپن با استرالیا بازی می کند و هر دو تیم با عربستان بازی خواهند کرد. دیدارهایی که برنده اش تیم های صعود کننده به جام جهانی را تشکیل می دهند مهمترین بازی هم بازی نهایی گروه میان عربستان و ژاپن در جده است. 


هرچند پیش بینی مشکل است و استرلیا در هفته های قبل خوب نتیجه نگرفته اما به نظر می رسد با این شکل صعود عربستان به جام جهانی آن هم به صورت مستقیم بسیار سخت شده باشد. تیم سوم آسیا در گروه دوم و سوم با هم بازی می کنند و بعد با تیم چهارم گروه آمریکای شمالی و حوزه دریای کاراییب بازی می کنند. 



مقدماتی جام جهانی منطقه آسیا گروه B

تيم

بازيها

برد

مساوی

باخت

گل زده

گل خورده

تفاضل گل

امتياز

1

ژاپن

7

5

1

1

14

5

9

16

2

عربستان

7

5

1

1

13

5

8

16

3

استرالیا

7

3

4

0

11

6

5

13

4

امارات

7

3

0

4

7

10

-3

9

5

عراق

7

1

1

5

7

10

-3

4

6

تایلند

7

0

1

6

3

19

-16

1


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار