شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴
شوشان/ سیدرسول موسوی 
نماینده ادوار مجلس  

در حال حاضر و با توجه به شرایط موجود در جهان و روابط بین المللی و تهدیدهای چندجانبه قدرت های استعماری و بحران خاورمیانه (سوریه ، عراق ، یمن ،بحرین ) و دلایلی که در داخل کشور نیز وجود دارد آقای دکتر حسن روحانی بهترین گزینه ریاست جمهوری دوره دوازدهم می باشد. البته در اینجا به مجموعه ای از انتظارات اصلاح طلبان از ایشان اشاره میشود:

۱- اصلاح طلبان حقیقی و واقعی نظام جمهوری اسلامی انتظار دارند که بحث طرح آشتی ملی را باعمق ، دقت ، ژرف بینی و دوراندیشی پیگیری و توسعه دهند و البته این امر از طریق توسعه گفتمان درونی در بین نیروها محقق شود. طوری که فضای سیاسی کشور برای همه گروه ها و جناح ها آزاد و قابل بهره برداری باشد یعنی اینکه هر گروهی و جناحی نظرات خود را مطرح و گروهی دیگر آن ها را نیز تحمل کنند.

۲- آقای دکتر حسن روحانی با مجموعه نیروهای داخل اصلاحات کار کنند تا دولت توانایی لازم در حوزه های تخصصی پیدا کند یعنی اینکه در حوزه های تخصصی کار به نیروهای متخصص کاردان و با تجربه و کارامد واگذارشود. لازم به ذکر است که در بین مجموعه اصلاح طلبان نیروهای دلسوز ، معتقد و ملتزم به قانون اساسی بسیار فراوانند.

در اینجا باید گفت که گزینه های بسیار خوب و ایده آل که توانایی ، تجربه و تصدی بالاترین پست های مدیریت در دولت اعتدال وجود دارد که باید شرایط همکاری با دولت برای آنان در دوره دوازدهم دولت توسط رییس جمهور فراهم شود.

۳- آنچه که در بالا گفته شد تنها اختصاص به اصلاح طلبان ندارد بلکه باید اعتدالگرایان و اصولگرایان موافق رییس جمهور البته غیردلواپس نیز فرصت لازم با این نگاه داده شود یعنی اینکه رییس جمهور با تکیه بر نیروهای اصلاح طلب و اعتدالگرا و اصول گرایان  موافق استراتژی  اداره مطلوب کشور را ترسیم و جایگاه ها و مسولیت ها را نیز تبیین کنند.

۴- درمقابل اصلاح طلبان اعتدالگرایان و اصولگرایان موافق دولت تاک تیک های پیروزی در انتخابات سال۹۶ را طراحی کنند و از همین الان بدون لکنت زبان و حیا وشرم کاندیداتوری آقای دکتر حسن روحانی را اعلام و برای پیروزی ایشان باتمام توان تبلیغ و کار کنند.

۵- برای برگرداندن نظام عقلانیت و تدبیر در برنامه ریزی به سیستم دولت و اداره امور کشور به طور مطلوب آقای دکتر حسن روحانی مناسب ترین و شایسته ترین گزینه ریاست جمهوری دوره دوازدهم می باشد چرا که ایشان وعدهایی داده که ناتمام مانده و باید فرصت لازم به ایشان داد تا با آن ها جامه عمل بپوشاند. البته مجلس شورای اسلامی با اکثریت فراکسیون امیدش با اقای روحانی در انتخاب وزرا همکاری وهمراهی خواهدکرد.


برچسب ها: سیدرسول موسوی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار