شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان گفت: اختلافات خانوادگی میان یک زوج اهوازی موجب شد تا مرد منزل خود را با بنزین به آتش بکشاند.

سرهنگ علی قاسم پور اظهار کرد: جمعه شب (18 فروردین) وقوع آتش سوزی در یک واحد مسکونی در یکی از مناطق اهواز به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش شد که به دنبال آن ماموران پلیس و یگان‌های امدادی سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور عوامل انتظامی در محل حادثه مشخص شد به علت اختلافات خانوادگی، مرد پس از تهدید همسر خود، با ریختن بنزین بر وسایل خانه، اقدام به آتش زدن واحد مسکونی کرد که منجر به مصدومیت آن‌ها شد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان ادامه داد: در این حادثه مرد و زن مذکور به شدت از ناحیه بالاتنه دچار سوختگی شدند و برادر زن این فرد که  قصد کمک و اطفا حریق را داشت نیز متاسفانه دچار مصدومیت و سوختگی شد. مصدومان این حادثه توسط اورژانس 115 به بیمارستان منتقل شدند.

قاسم پور با دعوت از خانواده‌ها جهت مراجعه به مرکز مشاوره نیروی انتظامی، تصریح کرد: خانواده ها و زوج‌های جوان می‌توانند با مراجعه به این مرکز و دریافت مشاوره به صورت رایگان مشکلات خانوادگی خود را حل کنند. این مرکز در ساختمان معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان در اتوبان گلستان جنب صدا وسیما قرار دارد. 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار