شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
اولین گفتگوی مجازی و آنلاین اصلاح طلبان استان با مشارکت رییس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان خوزستان
مقتدایی در خوزستان طرفداران و حامیانی دارد و می تواند تا اندازه ای بر آرا دکتر روحانی در خوزستان و برخی استان ها تاثیرگذار باشد


شوشان: اولین گفتگوی مجازی اصلاح طلبان به همت جمعی از جوانان احزاب اصلاح طلب خوزستان در گروه تلگرامی و با مشارکت دکتر قمشی رییس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان شکل گرفت و مباحث متعددی پیرامون انتخابات ، وضعیت سیاسی خوزستان ، عملکرد روحانی در استان و همچنین تبعات حضور مقتدایی در انتخابات مطرح شد. 

دکتر قمشی در این گفتگوی آنلاین ، عملکرد روحانی را در خوزستان با توجه به معضلات به جا مانده از سالیان گذشته ، مثبت ارزیابی کرد و گفت: دولت یازدهم گام های مثبتی برای پیشرفت خوزستان برداشته شد.

وی در رابطه با دیدگاه اصلاح طلبان نسبت به انتخابات ریاست جمهوری گفت: اصلاح طلبان باید به نتیجه حداقلی در انتخابات ریاست جمهوری اکتفا کنند. ممکن است دولت روحانی دولت ایده آل اصلاح طلبان محسوب نشود اما توانسته به نهادینه شدن مردم سالاری در کشور کمک نماید.

رییس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان خوزستان در بخش دیگری از این گفتگوی مجازی ، با اشاره به حضور استاندار سابق خوزستان در انتخابات ریاست جمهوری گفت: مقتدایی در خوزستان طرفداران و حامیانی دارد و می تواند تا اندازه ای بر آرا دکتر روحانی در خوزستان و برخی استان ها تاثیرگذار باشد. وی ضمن درخواست از مقتدایی برای کناره گیری از کاندیداتوری گفت که مقتدایی باید توجه داشته باشد که اصلاح طلبان بر روی روحانی متمرکز شده اند و حمایت همه جانبه اصلاح طلبان از روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ضروری است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار