شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
حجت الاسلام فیاضی در گفتگوی اختصاصی با شوشان : چه رئیس ستاد باشم چه نباشم ، حمایت از روحانی را اعتقاد خود می دانم/ احمدی نژاد قانون و اخلاق را رعایت نمی کند/ پروژه عبور احمدی نژاد از رهبری عنوان مطلبی است که سالها پیش منتشر کردم/ مسئولین نظام در مقابل احمدی نژاد بایستند
کسانی که شخصیت احمدی نژاد را می شناسند به هیچ عنوان ثبت نام وی برای ریاست جمهوری را غیرقابل پیش بینی نمی دانستند



شوشان: حجت الاسلام فیاضی در گفت و گو با شوشان، درخصوص ثبت نام احمدی نژاد برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم گفت: در سال 88 مطلبی را با عنوان «مناظره تاریخی یا پروژه عبور رهبری» در چندین صفحه به رشته تحریر درآوردم که در آن برهه زمانی در رسانه ها منتشر شد.

به گزارش شوشان ، رئیس کمیته روحانیون ستاد دکتر روحانی در انتخابات ۹۲ ، افزود: در آن مطلب احمدی نژاد را به دن کیشوت تشبیه کردم و گفتم ای کاش این آقا اخلاق انتخاباتی را از اوباما و خانم کلینتون یاد می گرفت و اینگونه مرزهای اخلاقی را نمی شکست و به شخصیت های انقلاب توهین نمی کرد . در آن نوشتار گفتم که تسلیت عرض می کنم به حوزه های علمیه، جامعه مدرسین و جامعه روحانیت مبارز و مراجع که ساکت نشستند. در آن مطلب نوشتم که امروز نوبت هاشمی رفسنجانی و ناطق نوری و فردا نوبت رهبری است.

وی با اظهار اینکه کاندیداتوری احمدی نژاد هیچ تعجبی ندارد ، بیان کرد: کسانی که شخصیت احمدی نژاد را می شناسند به هیچ عنوان ثبت نام وی برای ریاست جمهوری را غیرقابل پیش بینی نمی دانستند. محمود احمدی نژاد کسی است که حد و حدود مرزهای قانونی و اخلاقی را رعایت نمی کند. وجود وی از اول تا به امروز برای جامعه یک تهدید به شمار می آید و مسئولین نظام باید در مقابل وی بایستند و تحرکاتش را رصد کنند. فیاضی در عین حال این حرکت احمدی نژاد را بی اعتنایی به ولایت فقیه دانست.

وی با تاکید بر اینکه در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری در کنار روحانی هستیم، گفت: چه رئیس ستاد باشم چه نباشم  ، حمایت از روحانی را اعتقاد خود می دانم . زمانی که آمدن در ستاد دکتر روحانی در دولت قبل توام با هزینه بودم ، با استفاده از تمام ظرفیت هایمان آمدیم و امروز نیز قطعا در حمایت از ایشان فعالیت می کنیم.

فیاضی ، دکتر روحانی را انسان شایسته ای دانست و گفت: روحانی در کسوت رئیس جمهور، بالاتر از حد انتظار ظاهر شد و امیدواریم در انتخابات ریاست جمهوری روحانی رای بیاورد تا از برکات برنامه های ایشان راه پیشرفت در کشور هموار شود.

وی در پایان گفت: انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در سایه احمدی نژاد برگزار شد و در آن زمان یک فضای امنیتی بر کشور حاکم بود اما در حال حاضر به برکت دولت آقای روحانی و فضای باز سیاسی، سلایق مختلف سیاسی می توانند در انتخابات مشارکت کنند .


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار