شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۲
مسئول ستاد انتخاباتی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان ؛
آبادان - شوشان ؛ ریاض فرحانی گفت : 641 داوطلب برای انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهرستان ابادان نام نویسی کردند که از این مجموع،191 نفر از این دواطلبان از شهر آبادان بودند

شوشان ؛ مسئول ستاد انتخابات فرمانداری ویژه شهرستان آبادان به تشریح روند تایید صلاحیت داوطلبان  در حوزه انتخابیه شهرستان، پرداخت  و گفت: هیات های اجرایی انتخابات در موعد مقرر و استعلام از مراجع چهارگانه، نسبت به بررسی صلاحیت ها اقدام کرد و اسامی را به موجب قانون به هیات های نظارت اعلام کرد.

ریاض فرحانی اضافه کرد: شهرستان آبادان در مقایسه با دوره های گذشته بیشترین آمار ثبت نام شدگان و کمت رین میزان رد صلاحیت ها را داشته است. 

 
وی  در بخش دیگری از سخنانش با توجه به بررسی وضعیت ثبت نام کنندگان  گفت : از همه اقشار جامعه به شکل متوازن در انتخابات این دوره شوراها در شهرستان شرکت کرده اند که میزان مشارکت بالای زنان و  تحصیلکردگان بیانگرارتقاء‌ کیفیت شوراهای پنجم نسبت به دوره های قبل است.

وی خاطر نشان کرد : چنانچه داوطلبانی که صلاحیت آنها از سوی هیات های اجرایی تایید نشده بود، اعتراضی دارند می توانند مستند به مواد قانونی وبه دور از تنش وهیاهو در تاریخ مقرر اعتراض خود را اعلام دارند تا  بر اساس قانون به درخواست آنان از سوی هیات های نظارت ستاد انتخاباتی شهرستان آبادان  رسیدگی شود.  قابل ذکر است که بعد ازتصمیم هیئت اجرایی قاطبه مردم به طرق مختلف از عملکرد هیئت اجرایی تقدیر وتشکر ونموده وقطع به یقین چنین عملکردی می تواند زمینه افزایش مشارکت مردم را به همراه داشته باشد.


فرحانی با اشاره به همزمانی انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و  انتخابات ریاست جمهوری افزود: براساس تقویم انتخاباتی وزرات کشور هیئت های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان آبادان  انتخاب و بر مبنای تقویم انتخاباتی در شهرستان  کار خود را آغاز کرده است .


وی بر رویکرد ستاد انتخابات فرمانداری شهرستان آبادان برای تحقق منویات مقام معظم رهبری واهداف عالی دولت تاکید و گفت : فرمانداری ویژه آبادان همواره در راستای صیانت از ارای مردم به عنوان حق الناس و افزایش مشارکت های حداکثری مردم پای صندوق های رای بوده است .


وی افزود : هیئت اجرایی با تاکید بر اجرای قانون سعی بر آن دارد که در این دوره زمینه های مناسب برای مشارکت مردم را نسبت به دوره های گذشته بیشتر فراهم کند. ومردم فهیم وآگاه آبادان باحضور پرشکوه خود در پای صندوقهای رای برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار این شهر خواهند افزود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار