اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، جمعه ٢٥ فروردین ماه ١٣٩٦ همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در اهواز با حضور پرشور  اقشار مختلف مردم توسط استانداری خوزستان با همکاری فرمانداری، هیئت ورزش های همگانی و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در بلوار ساحلی کیانپارس برگزار شد.

‏‎مدیر پشتیبانی و امور رفاهی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در این خصوص گفت: دانشگاه علوم پزشکی اهواز به عنوان متولی سلامت، همکاری خوبی در برگزاری این همایش داشته است.
‏‎عبدالحسین بیگدلی افزود: اورژانس ۱۱۵ و مراکز بهداشتی شرق و غرب اهواز با حضور در مسیر راهپیمایی و استقرار پایگاه های سنجش سلامت، به توزیع پمفلت و بروشورهای آموزش سلامت و سنجش فشارخون، قد، وزن و قند خون شرکت کنندگان پرداختند.


‏‎دکتر ماریا چراغی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز هدف از شرکت در این پیاده روی را همراه و همقدم بودن خانواده دانشگاه درکنار مردم دانست و افزود: زندگی سالم به نوع زندگی، شیوه غذایی و ورزش و نوع فعالیت هایی که انجام می دهیم بستگی دارد.

‏‎چراغی ادامه داد: با توجه به اثرات مثبت ورزش بر سلامت و تندرستی، انسان باید به توجه به ورزش را بیشتر در برنامه زندگی خود داشته باشد.

‏‎وی افزود: برای رسیدن به توسعه پایدار در هر جامعه ای علاوه بر برنامه ریزی، مدیریت صحیح و استفاده از فناوری مناسب، استفاده از منابع انسانی کارآمد نیز اهمیت بسیاری دارد.
‏‎
چراغی همچنین گفت: جامعه ای که نیروی انسانی سالم و شادابی داشته باشد، این امکان را خواهد داشت که در جهت توسعه پایدار سریعتر گام بردارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار