اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۴۳۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
دکتر پروانه ولوی رئیس ستاد بانوان دکتر روحانی در خوزستان در گفتگو با شوشان: دعوت از همه بانوان برای حضور در ستاد بانوان دکتر روحانی
فارغ از مسائل قومی و نژادی ، به عنوان یک انسان باید دست در دست هم دهیم تا کشورمان را آباد کنیم و نباید منتظر باشیم تا دیگران برایمان تصمیم بگیرند.


شوشان: رئیس ستاد بانوان دکتر روحانی در استان خوزستان در گفتگو با شوشان اظهار کرد: همه باید به عشق وطن در کنار هم باشیم تا اتفاقی خوب را در کشور رقم بزنیم.

به گزارش شوشان، دکتر پروانه ولوی با بیان اینکه به کشورم عشق می ورزم، گفت: یکی از دلایلی که زمینه قبول چنین مسئولیتی را در من ایجاد کرد ،وطن دوستی است و معتقدم باید با تمام توان برای سربلندی کشور تلاش کنیم.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: با همت ما یک اتفاق خوب در کشورمان رخ دهد و چه اتفاقی بهتر از اینکه فردی شایسته زمام امور را به دست بگیرد و زمینه اعتلا و پیشرفت را در کشور فراهم کند.

دکتر ولوی با دعوت از همه بانوان برای حضور در ستاد بانوان دکتر روحانی گفت: تمامی تلاش خود را برای همگرایی  و هم افزایی بین تمامی  نیروهایی که خواستار پیروزی« تدبیر و امید » در کشور هستند ،به کار خواهم گرفت و دست یاری و همکاری همه دوستان و خواهرانم را عاشقانه می فشارم.

رئیس ستاد بانوان دکتر روحانی در خوزستان بیان کرد: زنان و جوانان از بالاترین پتانسیل و توانایی در جامعه برخوردار هستند و باید بستر همفکری با آنان را فراهم کرد  تا با بهره گیری از ایده ها و فکرهای نو آنان، شاهد گشودن  برگ نوینی در سرنوشت کشور باشیم.

وی با اظهار اینکه با « اتحاد» می توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم ،گفت: فارغ از مسائل قومی و نژادی ، به عنوان یک انسان باید دست در دست هم دهیم تا کشورمان را آباد کنیم و نباید منتظر باشیم تا دیگران برایمان تصمیم بگیرند.

دکتر ولوی خوزستان را بزرگترین قطب کشور دانست و تاکید کرد: با رای بالایی که به روحانی خواهیم داد ثابت می کنیم که این استان از بزرگترین حامیان دولت است و بر این اساس دولت نیز باید زمینه های تحول مثبت در استان خوزستان را فراهم کند.

رئیس ستاد بانوان دکتر روحانی در خوزستان  با تاکید بر لزوم آگاهی بخشی به مردم ، گفت: باید برای مردم شرایط واقعی در کشور را  تشریح کرد تا به این درک برسند که  در حال حاضر «روحانی» بهترین گزینه است .

وی همچنین گفت: باید  این فرهنگ را در میان مردم ایجاد کنیم که هر فرد تبدیل به یک رسانه و یک ستاد شود و حلقه هایی را اطرافش ایجاد کند به این وسیله، ضمن  انتشار امید در میان آنها، آگاهی بخشی را به عنوان یک اصل،سرلوحه کار قرار دهد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار