سفر هیات دولت به استان خوزستان هم بی حاشیه نبود. حاشیه هایی که رئیس جمهور با بازی پرچم بین خود و اسفندیار رحیم مشایی انجام داد و حاشیه هایی که معاون اول رئیس جمهور در جلسه هیات دولت در این استان انجام داد... "> نمایندگان در اعتراض به رحیمی جلسه هیات دولت را ترک کردند!
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۷:۲۲

سفر هیات دولت به استان خوزستان هم بی حاشیه نبود. حاشیه هایی که رئیس جمهور با بازی پرچم بین خود و اسفندیار رحیم مشایی انجام داد و حاشیه هایی که معاون اول رئیس جمهور در جلسه هیات دولت در این استان انجام داد...

سفر هیات دولت به استان خوزستان هم بی حاشیه نبود. حاشیه هایی که رئیس جمهور با بازی پرچم بین خود و اسفندیار رحیم مشایی انجام داد و حاشیه هایی که معاون اول رئیس جمهور در جلسه هیات دولت در این استان انجام داد و باعث شد که نمایندگان این استان در واکنش به توهین رحیمی به مردم خوزستان جلسه را ترک کنند. جلسه و سفری که نمایندگان استان خوزستان معتقدند بیش از آنکه سفری برای حل مشکلات مردم باشد، سفری تبلیغاتی برای معرفی کاندیدای دولت بوده است.

در همین ارتباط سید شریف حسینی ، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت : امروز در دومین روز سفر هیات دولت به استان خوزستان و در جلسه هیات دولت به ریاست آقای رحیمی تشکیل شد ، نمایندگان استان خوزستان در جایگاهی که در اخر سالن بود مستقر شدند، در حین جلسه هیات دولت ،یکی از نمایندگان این استان به یکی از مصوبات دولت معترض شد و گفت که این مصوبه قبلا تصویب شده است و شما به جای اینکه مصوبات جدید یا تکراری داشته باشید، مصوبات قبلی را ااجرا کنید.

اعتراض نماینده خوزستان با واکنش رحیمی معاون اول رئیس جمهور که ریاست جلسه را بر عهده داشت مواجه شد و او از نماینده خواست که نوبت بگیرد و بعد صحبت کند. اما این نماینده مجلس هم در پاسخ گفت که ما هیات دولت را همراهی می کنیم، تا در جریان جزئیات مصوبات قرار بگیرم و کمک دهنده در این مسیر باشیم و اگر بنا است ما از جریان تصمیم گیری کنار گذاشته شویم چرا ما را به جلسه هیات دولت دعوت می کنید که رحیمی هم باز واکنش نشان داد و گفت ما به شما احترام می گذاریم که شما را دعوت می کنیم ، اگر هم تمایلی به ماندن ندارید می توانید جلسه را ترک کنید و در این هنگام نمایندگان استان خوزستان  به دلیل توهین به مردم خوزستان و به دلیل اینکه این سفر  را سفری کاملا تبلیغاتی می دانستند جلسه را ترک کردند .

به نظر می رسد که این حاشیه ها در سفرهای پایانی دولت به استان ها روز به روز بیشتر می شود. سفرهایی که با نزدیکی به زمان انتخابات، رنگ و بویی تبلیغاتی به خود می گیرد و کمتر برای گره گشایی از کار مردم انجام می شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار