اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۵

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: با توجه به بیکاری جوانان در خوزستان انتظار می‌رود استخدام نیروهای بومی در خوزستان به 100 درصد برسد.

آیت‌الله محسن حیدری در دیدار سران طوایف و عشایر با رئیس جمهور که در استانداری خوزستان برگزار شد اظهار کرد: 80 درصد از نفت کشور از خوزستان استخراج می‌شود اما با این وجود شاهد بیکاری جوانان این استان هستیم.

وی افزود: با توجه به وضعیت اشتغال استان انتظار می‌رود که استخدام نیروهای بومی در ارگان‌های استان از 30 درصد به 100 درصد برسد تا مشکل اشتغال خوزستان کمرنگ‌تر شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امروزه شاهد استخدام نیروهای غیربومی در خوزستان هستیم بیان داشت: انتظار می‌رود که استخدام از نیروهای بومی در راس کار نهاد‌ها و ارگان‌ها قرار بگیرد.

وی در ادامه به بحث آبرسانی در خوزستان اشاره کرد و گفت: امروزه خوزستان در بحث آب شرب و کشاورزی با مشکل مواجه است البته مردم به خوبی از طرح آبرسانی غدیر مطلع هستند اما با این وجود همچنان مشکلات آبرسانی در استان وجود دارد.

حیدری در پایان خاطرنشان ساخت: انتقال آب از سرچشمه‌های رود کارون یکی دیگر از مشکلات استان است و مردم استان را رنجانده است که انتظار می‌رود این پرونده هرچه زود‌تر بسته شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار