اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴
در نشست مشترک رییس دو ستاد قالیباف و رییسی در خوزستان چه گذشت؟
نشست مشترک رییس دو ستاد قالیباف و رییسی در خوزستان برگزار شد. در این نشست ، سید کریم حسینی...
شوشان: نشست مشترک رییس دو ستاد قالیباف و رییسی در خوزستان برگزار شد. در این نشست ، سید کریم حسینی رییس ستاد ابراهیم رییسی با ادعای رای اول شدن رییسی در خوزستان از تشکیل  ستاد اصلاح طلبان حامی این کاندیدای ریاست جمهوری در استان خبر داد و گفت: بسیاری از افراد جناح مقابل آمادگی خود را برای فعالیت در این ستاد اعلام کرده اند.

همچنین کتانباف رییس ستاد قالیباف در خوزستان از وحدت نظر قالیباف و رییسی سخن به میان آورد و گفت که من با تمام قوا و توان در خدمت سید کریم حسینی رئیس ستاد رئیسی هستم چرا که ما تفکیکی در ستادها نمی بینیم.


 

سیدکریم حسینی: در خوزستان استقبال بسیار خوبی از آمدن رئیسی شده است

سیدکریم حسینی رییس ستاد ابراهیم رییسی در این نشست گفت : قطعا آقای رئیسی رای اول را در استان خوزستان کسب خواهند کرد و این موضوع با استقبال مردم و شواهد موجود قابل استناد است. وی تاکید کرد: ستاد اصلاح طلبان حامی رئیسی در استان خوزستان شکل گرفته است و بسیاری از افراد جناح مقابل آمادگی خود را برای فعالیت در این ستاد اعلام کرده اند.

رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در استان خوزستان گفت: عملیات اجرایی ستادهای رئیسی در 28 شهرستان استان تشکیل شده است، در این دوره از انتخابات نگاه وحدت آفرین و انسجام کامل و خوبی را تجربه می کنیم. نتیجه ای که حاصل اجماع نیروهای انقلابی است که ماه ها قبل تشکیل شده بود و ثمره اش امروز یک اجماع خوب و صدای وحدت آفرین در آستانه انتخابات است. 

حسینی بیان کرد: در جلسه ستادهای استانی که با رئیسی داشتیم خوزستان به عنوان نماینده جنوب غرب و غرب کشور مطالبی در خصوص برنامه ریزی و بیان دغدغه های کف جامعه که امروز مردم به صورت روزمره با آن رو به رو هست را بیان کردیم. در این جلسه تاکید داشتیم در برنامه رئیس جمهور منتخب آینده باید برنامه ویژه ای را برای بحث گرد و غبار در استان های غربی و جنوبی در نظر گرفته شود.

حسینی اضافه کرد: در عین حالی که اطمینان کاملی به قوانین و مقرارتی که در جمهوری اسلامی و بحث انتخابات داریم، به مسئولان استان خوزستان توصیه می کنیم که مردم به دنبال برگزاری یک انتخابات سالم و بدون دغدغه هستند. ما هیچ گونه شائبه ای از جنس انتخابات قبل مانند تقلب در انتخابات را نداریم ولی بحث تخلف در انتخابات را مردم نمی پذیرند. تخلف در بکارگیری افرادی که تمایل به جناح خاص یا فرد خاصی در انتخابات را دارند مردم نمی پذیرند. 

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان خوزستان ادامه داد: امروز دغدغه های مردم خوزستان ناکارآمدی مدیریتی در سطوح مختلف استان و ناتوانی آنها در حل مشکلات است. بنابرین خواسته مردم مدیریت متدین و انقلابی، کارآمد و توانمند است که امیدواریم در دوره آتی شاهد حضور این نوع مدیریت باشیم.

وی افزود: امروز در خوزستان یک استقبال بسیار خوبی از آمدن رئیسی به عرصه انتخابات شده است و در نظر سنجی های میدانی که در سطح استان داشتیم، خوزستان به عنوان یکی از استان هایی ست که بهترین استقبال و بهترین حضور را از آمدن رئیسی دارد. بر همین اساس ما می توانیم با تمام قدرت و مستند اعلام بکینم که رئیسی رای اول را در استان خوزستان خواهد داشت.

 

کتانباف:  نمی توان کشور را با مدیرت پیر و خسته اداره کرد 

کتانباف رئیس ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف در استان خوزستان نیز در این نشست گفت: آن چیزی که قالیباف بر آن تاکید دارد رعایت اخلاق در ستادهای انتخاباتی است. وی ادامه داد: متدین و انقلابی بودن و کارآمدی قالیباف بر کسی پوشیده نیست و سابقه جبهه ها و وعدهایی که در دوران مسئولیت دادند و عمل کردند گواه این ویژگی هاست.

کتانباف اضافه کرد: حرف و عمل قالیباف یکی است، اگر می گوید 5 میلیون فرصت شغلی ایجاد می کنم بر اساس مطالعات است، اگر می گوید در آمد کشور را به 5/2 برابر ارتقا می دهم با پشتوانه این حرف را زده است. نکته دیگری که از 5 سال پیش به عنوان فعالیت های جهادی به وسیله قالیباف و تیم همراهشان شروع شد بحث محرومیت زدایی از شهرها و روستاهای است که در اطراف کشور هستند، خصوصا آنهایی که در دوران جنگ آسیب های جدی دیدند. آثار این برنامه ها و تاثیر آنها را در خوزستان می توانیم ببینیم.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در خوزستان اضافه کرد: بنابرین نمی توان کشور را با مدیرت پیر و خسته اداره کرد و کشور حتما به مدیریت فعال، متدین، انقلابی، کارآمد و جهادی نیاز دارد. اگر این اتفاق بیفتد و مدیرت انقلابی دست قالیباف باشد، حتما تحولاتی همانند دیگر مسئولیت هایی که داشتند ایجاد می کند.

وی ادامه داد: آن چیزی که برای ما مسلم است و قالیباف بر آن تاکید دارند اشتراک بر وحدت با رئیسی است. بر همین اساس من با تمام قوا و توان در خدمت حسینی رئیس ستاد رئیسی هستم، زیرا ما تفکیکی در ستادها نمی بینیم. ما یک جبهه واحد هستیم که هدف مشترکی را دنبال می کنیم و بر اساس آن حرکت می کنیم و در نهایت به یک نقطه خواهیم رسید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار