اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۶
رئیس ستاد امنیت انتخابات خوزستان:
رئیس کمیته امنیت ستاد انتخابات خوزستان با تأکید بر لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی برای فراهم نمودن فضای امن جهت مشارکت مردم در انتخابات گفت: تمام تمهیدات امنیتی لازم برای برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت در فضای امن با حضور تمام نیروهای امنتی و انتظامی اتخاذ شده است.
 
قدرت‌الله دهقان اظهار کرد: تمام تمهیدات امنیتی لازم برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا در فضایی امن اتخاذ شده است و ان‌شاءالله با وجود این تمهیدات و حضور باشکوه مردم عزیز ایران و به‌ویژه مردم مقاوم و صبور خوزستان، در 29 اردیبهشت شاهد ورق خوردن برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی و تداوم مردم‌سالاری دینی باشیم.
 
وی با ابراز امیدواری نسبت به مشارکت 100 درصدی مردم خوزستان در انتخابات 29 اردیبهشت، تصریح کرد: بدون تردید رعایت اخلاق انتخاباتی به‌ویژه در ایام تبلیغات و اکتفا به اظهار خود و پرهیز جدی از تخریب دیگر کاندیداها توسط داوطلبان انتخابات، تأثیر شایانی در ایجاد فضای امن برای مشارکت مردم در انتخابات خواهد داشت.
 
دهقان گفت: مانند گذشته باید به سمتی سوق یابیم تا احترام و حرمت تمام کاندیداها و جناح‌ها حفظ شود. طرفداران و هواداران احزاب و جناح‌ها باید ضمن حفظ حرمت سایر کاندیداها و جناح‌ها، از تخریب آن‌ها خودداری کنند و تنها به تبلیغ کاندیداهای مورد حمایت خود بپردازند.
 
رئیس کمیته امنیت ستاد انتخابات خوزستان ادامه داد: در این صورت در چنین فضایی مردم عزیز ایران، بدون تشکیک خاطر قادر به انتخاب کاندیداهای اصلح خواهند بود و ان‌شاءالله با چنین روندی موفقیت‌های جمهوری اسلامی در دوره بعدی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شتاب بیشتری به خود بگیرد.
 
دهقان با اشاره به حضور پررنگ نیروهای امنیتی و انتظامی در تأمین امنیت انتخابات 29 اردیبهشت، بیان کرد: پای هر صندوق رأی و در تمامی شعب اخذ رأی ثابت، سیار، شهری و روستایی، نیروهای امنیتی و انتظامی به منظور حفاظت از صندوق‌ها، نقل و انتقالات صندوق‌های سیار و رساندن صندوق‌های رأی به ستادهای مرکزی انتخابات حضور خواهند داشت و علاوه بر این تعداد زیادی نیروهای امنیتی و انتظامی جهت پشتیبانی از عوامل انتظامی و امنیتی حاضر در شعب اخذ رأی پیش‌بینی شده‌اند و بحث تأمین امنیت انتخابات را انجام می‌دهند.
 
وی با بیان اینکه تاکنون با هیچ مشکل امنیتی در انتخابات پیش‌رو مواجه نشده‌ایم، گفت: با تمهیدات دستگاه محترم قضا و به‌ویژه ریاست دادگستری خوزستان برای بررسی تخلفات انتخاباتی، شعب ویژه‌ای در سراسر استان در نظر گرفته شده است تا به تخلفات انتخاباتی به‌سرعت رسیدگی شود. خوشبختانه تاکنون هیچ گزارشی از تخلفات انتخاباتی به ستاد امنیت انتخابات خوزستان منعکس و ارسال نشده است. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار