اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸
رئیس ستاد انتخابات خوزستان :
رئیس ستاد انتخابات خوزستان بر استفاده عادلانه از فضاهای دانشگاهی در تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید کرد
   
رئیس ستاد انتخابات خوزستان بر استفاده عادلانه از فضاهای دانشگاهی در تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید کرد.

دکتر علی‌حسین حسین‌زاده در نشست ستاد انتخابات که روز چهارشنبه (13 اردیبهشت‌ماه) در محل این ستاد برگزار شد، اظهار کرد: ضرورت دارد به‌ویژه در ایام انتخابات در عرصه‌های عمومی به‌خصوص در حیطه دانشگاه‌ها بهره‌مندی عادلانه و منصفانه از فضا برای همه جریان‌های دانشجویی و حامیان کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه دانشگاه همواره در جریان انتخابات جزو پیشگامان و مراکز مرجع محسوب می‌شود، رعایت توازن و عدالت میان هواداران کاندیداهای ریاست‌جمهوری در برگزاری نشست‌ها، سخنرانی‌ها و دعوت از شخصیت‌های سیاسی در دانشگاه‌ها از اهمیت بسزایی برخوردار است.

همچنین در این نشست، حبیب‌الله فضل‌الله‌پور دبیر ستاد انتخابات خوزستان، گفت: انتظار می‌رود فرمانداران شهرستان‌ها تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخابات پرشور و در عین حال امن و به‌دور از تنش‌های اجتماعی را مدنظر قرار دهند.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام سعدی دبیر ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی خوزستان، خواستار هماهنگی قوای امنیتی با قوه قضاییه در برگزاری انتخابات شد و بر عدم استفاده افراد از امکانات و موقعیت دولتی له و علیه جریان‌های سیاسی و داوطلبان انتخابات تاکید کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار